تاریخ: ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۲ ، ساعت ۲۲:۰۹
بازدید: ۲۶۰
کد خبر: ۳۰۰۳۵۱
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

پشت‌پرده تحقیق و تفحص از شستا در مجلس انقلابی! / طاهر یوسفی که باید عملکرد رضوانی‌فر در شستا را بررسی میکرد از رضوانی فر در گمرک حکم گرفت

‌می‌متالز - داستان از آننجایی شروع می‌شود که خضریان نماینده انقلابی/پایداری مجلس بعنوان رییس هیات تحقیق و تفحص مجلس از شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی (شستا) انتخاب می‌شود. خضریان هم فردی به نام طاهر یوسفی را بعنوان مشاور خود به همراه هیات اجرایی به شستا معرفی می‌کند.

به گزارش می‌متالز، یاشار سلطانی فعال رسانه‌ای در توئیتر خود نوشت: امروز احمد علیرضابیگی نماینده تبریز مدعی شد که «در جریان منتفی شدن استیضاح قبلی فاطمی امین ۷۰ تا ۷۵ خودروی شاسی بلند در اختیار مجلس قرار گرفته است.»

به همین بهانه می‌خوام براتون داستان یک تحقیق و تفحص از مجلس مثلا انقلابی تعریف کنم که ببینید با چه کسانی طرفیم.

داستان از اونجایی شروع میشه که خضریان نماینده انقلابی/پایداری مجلس بعنوان رییس هیات تحقیق و تفحص مجلس از شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی (شستا) انتخاب می‌شود.

خضریان هم فردی به نام طاهر یوسفی را بعنوان مشاور خود به همراه هیات اجرایی به شستا معرفی می‌کند.

مدیر قبلی شستا فردی به نام محمد رضوانی‌فر بود که در آغاز بکار رییسی در دولت بخاطر اختلال در پرداخت حقوق بازنشستگان توسط شریعتمداری برکنار شده بود و قاعدتا این تحقیق وتفحص برای بررسی عملکرد دوره رضوانی‌فر بود.

طاهر یوسفی قبلا مدیر رضوانی فر به عنوان مدیرعامل بارز کردستان بود.

رضوانی‌فر هم اکنون رییس گمرک است و گزارش این تحقیق و تحفص در حالی آماده انتشار است که در اقدامی عجیب، طاهر یوسفی که بعنوان نماینده خضریان که رییس این هیات تحقیق و تفحص است، بعنوان "مدیرکل دفتر توسعه و تجهیز" گمرک از رضوانی‌فر حکم گرفته است.

یعنی کسی که قرار بود در گزارش تحقیق و تفحص مجلس عملکرد شستا رو بررسی کنه، الان بعنوان مدیرکل همون آدم در گمرک مشغول به کار شده!

اندک مردم خوش خیال مانده هم به خیال خودشان فکر میکنند این نمایندگان در حال خدمت اند!

منبع: اصلاحات نیوز

عناوین برگزیده