به گزارش میمتالز، «آرش عسکری» مدیر سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) اعلام کرد: با توجه به ارتباط برقرار شده با سازمان فناوری اطلاعات ایران، از این به بعد تمامی کاربران سامانه ستاد چه آنهایی که تاکنون در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت ثبت نام نموده اند و چه آنهایی که تاکنون در سامانه ثبت نام نکرده باشند، میتوانند از طریق درگاه پنجره ملی خدمات دولت هوشمند به نشانی https://sso.my.gov.ir/login به سامانه وارد شوند.
وی افزود: بر اساس کنترلی که روی شماره ملی افراد صورت میگیرد، کاربرانی که در سامانه ثبتنام کرده باشند، به قسمت انتخاب سامانه و نقش خود هدایت میشوند و کاربرانی که تا کنون ثبت نام نکرده باشند، وارد سامانه میشوند و لازم است بر اساس نقشی که میخواهند در سامانه داشته باشند، اعم از تامین کننده، مناقصهگر و یا مزایدهگر، نسبت به تکمیل اطلاعات مربوطه در پروفایل خود اقدام کنند.
مدیر سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) اضافه کرد: پس از تکمیل پروفایل هر بخش، با توجه به اینکه در برخی معاملات درج امضای الکترونیکی الزامی است، لازم است کاربران نسبت به دریافت توکن (گواهی امضای الکترونیکی) اقدام کنند.
وی در ادامه خاطرنشان کرد: راهنمای دریافت توکن در بخش آموزش سامانه ستاد موجود بوده و همکاران مرکز تماس سامانه به شماره سراسری ۱۴۵۶ نیز آماده ارائه راهنماییهای لازم هستند.
عسکری همچنین گفت: طبق اقدامات تکمیلی انجام پذیرفته، این امکان برای کاربرانی که تا کنون ثبت نام نکرده بودند نیز فراهم شده که همزمان با ورود به سامانه از طریق پنجره ملی خدمات دولت هوشمند، برای ایشان مشخصات کاربری تولید و این موضوع از طریق پیامک به کاربران اطلاع رسانی شود. جزئیات مشخصات کاربری، در متن پیامک مذکور اعلام میشود و بهتر است جهت رعایت مسائل امنیتی، کاربران بلافاصله پس از ورود و تکمیل پروفایل نسبت به تغییر کلمه عبور خود اقدام کنند.
منبع: شاتانیوز