تاریخ: ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۲ ، ساعت ۲۱:۳۶
بازدید: ۱۱۵
کد خبر: ۳۰۱۰۸۹
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

برگزاری همایش «اقتصاد هوشمند و توسعه مالی» با حضور استارتاپ‌های بورسی

‌می‌متالز - رئیس انجمن مالی ایران گفت: شرکت‌های فناورانه نظم جدیدی در اقتصاد خرد و کلان کشور ایجاد کردند که تعدادی از شرکت‌های بورسی و فرابورسی استارتاپی در این همایش حضور دارند.

به گزارش می‌متالز، رضا راعی، رئیس انجمن مالی ایران با اعلام این خبر گفت: اقتصاد هوشمند و توسعه مالی یک اقتصاد یادگیرنده و خودتطبیق است که مبتنی بر پایه‌ی زیرساخت‌های هوشمند و مجموعه گسـترده‌ای از داده‌ها در جریان آزاد اطلاعات، افزایش رشد بهره‌وری را دنبال می‌کند.

وی در ادامه افزود: کنشگران دراین نـوع اقتصاد، عملیات (فعالیت‌ها) و تعاملات (معاملات) خود را برپایه فناوری هوشمند و زیرسـاخت‌هـای اطلاعـاتی و ارتباطـاتی برخط انجام و رفتاری هوشمندانه از خودنشان می‌دهند.

به گفته رئیس انجمن مالی ایران، تأکید اقتصـاد هوشـمند بر نتایج و دستاورد‌ها در زندگی و کسب و کار جامعه است.

راعی با بیان مطالب فوق به حضور تعدادی از شرکت‌های دانش‌بنیان و استارتاپی در این همایش اشاره کرد و گفت: شرکت‌های فناورانه نظم جدیدی در اقتصاد خرد و کلان کشور ایجاد کردند که با توجه به ظرفیت این شرکت‌ها در اقتصاد، از تعدادی از شرکت‌های بورسی و فرابورسی استارتاپی برای حضور در این همایش دعوت به عمل آمده است.

وی در پایان به سخنرانان این همایش اشاره کرد و گفت: آقایان گودرزی مدیرعامل بورس تهران، خلج مدیرعامل اسنپ، وکیلی‌نیا مدیرعامل مجموعه ارتباط فردا، غضنفری رئیس صندوق توسعه ملی، عشقی رئیس سازمان بورس، حمیدی معاون دانش بنیان شستا، میری مدیرعامل‌های وب، سلاح‌ورزی نایب رئیس اتاق بازرگانی، نجفی مدیر مالی دیجی کالا، محرمیان معاون فناوری‌های نوین بانک مرکزی در این همایش پیرامون اقتصاد هوشمند و نقش آن در توسعه مالی سخنرانی خواهند کرد.

همایش اقتصاد هوشمند و توسعه مالی در تاریخ ۱۸ اردیبهشت در سالن همایش شرکت بورس برگزار می‌شود.

منبع: پایگاه خبری بازار سرمایه ایران (سنا)

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده