تاریخ: ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۲ ، ساعت ۱۱:۵۱
بازدید: ۱۰۰
کد خبر: ۳۰۱۵۰۴
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی در اراک خبر داد؛

اولویت شستا، توسعه واحد‌های صنعتی و معدنی زیر مجموعه

‌می‌متالز - بازیان گفت: توسعه واحد‌های صنعتی و معدنی با رشد تولید، سرمایه گذاری و اشتغال از اولویت‌های شستا است.

به گزارش می‌متالز، بازیان مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی در جریان سفر به استان مرکزی و بازدید از شرکت معدنی املاح ایران در کویر میقان اراک از نگاه توسعه محور در واحد‌های شستا خبر داد.

بازیان گفت: شستا برای توسعه ظرفیت‌های تولید و اشتغال در واحد‌های صنعتی مستقر در استان‌های مختلف کشور اولویت قائل است و به مدیران شرکت‌های تابع توصیه و تاکید شده با استفاده از حداکثر ظرفیت‌های موجود و سرمایه گذاری‌های جدیدبرای ارتقای کمی و کیفی محصولات و ایجاد تنوع در تولید تلاش کنند.

او با تشریح ظرفیت‌های تولید و اشتغال در شرکت معدنی املاح ایران اضافه کرد: به همت متخصصان و مهندسان و کارگران، این شرکت رشد تولید در سال گذشته محقق شده و برای افزایش تولید با استفاده از ظرفیت‌های موجود در سال ۱۴۰۲ که سال رشد تولید و مهار تورم هم هست برنامه‌ریزی لازم صورت گرفته است.

مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی بیان کرد: شرکت معدنی املاح ایران با تولید محصول سولفات سدیم و انواع نمک خوراکی و صنعتی در حوزه تامین نیاز بخش صنایع پایین‌دستی و بازار نقش آفرین است و با توجه به تجربه چندین ساله و دانش انباشته موجود در این شرکت ظرفیت‌های علمی برای تولید محصولات دانش بنیان و متنوع از محصولات موجود وجود دارد.

او توجه به پیوست‌های فرهنگی، اجتماعی و زیست محیطی در کنار توسعه تولید را هم از اولویت‌های مورد توجه شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی دانست و بیان کرد: حفظ و ارتقاء مسائل زیست محیطی در کنار مسائل اقتصادی و تولیدی با حفظ سرمایه‌های زیست محیطی برای نسل‌های آینده از راهبرد‌ها و رویکرد‌های شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی است.

مدیرعامل شستا در ادامه سفر به استان مرکزی از شرکت پتروشیمی شازند و شرکت نفت پاسارگاد هم بازدید کرد.

شستا یکی از مجموعه‌های پرظرفیت اقتصادی کشور است که ۴ گروه سرمایه گذاری با ده‌ها شرکت و معدن و بنگاه اقتصادی فعال زیر مجموعه دارد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده