تاریخ: ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۲ ، ساعت ۲۱:۴۰
بازدید: ۷۳
کد خبر: ۳۰۱۱۷۵
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

تکمیل ساختمان جدید اتاق قم در اولویت قرار گرفت

‌می‌متالز - اعضای هیات‌رئیسه اتاق قم در اولین جلسه اعلام کردند: تکمیل ساختمان جدید این اتاق در اولویت قرار گرفته و تامین‌مالی این پروژه، به خصوص از محل فروش اموال مازاد اتاق، شتاب خواهد گرفت.

به گزارش می‌متالز، رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی قم گفت: حضور حداکثری اعضای اتاق به خصوص اعضای هیات‌نمایندگان در جلسات درون سازمانی و برون سازمانی به صورت منظم و تهیه گزارش آماری-تحلیلی از جلسات از اهمیت ویژه برخوردار است؛ چراکه نماینده اتاق در اکثر جلسات برون سازمانی در دستگاه‌های اجرایی صاحب رأی و نظر است، بنابراین اعضای هیات‌رئیسه پس از بررسی ۳۶ جلسه که اتاق در آن‌ها توسط دستگاه‌های اجرایی دعوت می‌شود، نمایندگان اتاق در جلسات را مشخص کرده و به زودی به‌دستگاه‌های اجرایی معرفی خواهند شد. محمد ایرانی در اولین جلسه هیات‌رئیسه جدید اتاق قم، افزود: نحوه شرکت در جلسات دارای ضعف مشهود است که باید رفع شود و طبق اعلام نظر اعضای هیات‌نمایندگان با برنامه ریزی‌های انجام‌شده نماینده اتاق موظف است در جلسه مربوطه شرکت و مصوبات مربوط را تا حصول نتیجه پیگیری کند.

در ادامه این نشست، اعضای هیات‌رئیسه اتاق اعلام کردند: دیدار با مدیران دستگاه‌های اجرایی، مسوولان تشکل‌های اقتصادی، روسای کمیسیون‌های اتاق، روسای برخی تعاونی ها، مدیران بانک‌ها جهت بررسی راهکار‌های موثر در حمایت از اعضا در دستور کار هیات‌رئیسه خواهد بود؛ چراکه پتانسیل مطلوبی برای تبیین تفاهم‌نامه‌ها و امضای سند‌های همکاری وجود دارد و متاسفانه در این بخش توجه ویژه‌ای وجود ندارد. هیات‌مدیره اتاق قبل از تشکیل اولین جلسه خود در جلسات کارشناسی موارد را تحلیل و بررسی کرده‌است و به زودی پس از اقدامات موثر گزارش سالانه فعالیت‌های حمایتی منتشر خواهد شد. طبق تصمیم هیات‌رئیسه در ۶ ماهه اول سال، جلسات هیات‌نمایندگان اتاق به صورت منظم در تقویم بر گزاری جلسات هیات‌نمایندگان هر دو هفته یک بار خواهد بود و همچنین جلسات هیات‌رئیسه اتاق هر هفته در روز‌های دوشنبه برگزار خواهد شد. هیات‌رئیسه اتاق قم معتقد است: تشکیل منظم جلسات باعث می‌شود تا برنامه‌های عملیاتی اتاق با هماهنگی و آمادگی مطلوب‌تر آغاز شود. اعضای هیات‌رئیسه اتاق قم در این جلسه اعلام کردند: پس از بررسی میدانی اعضای هیات‌نمایندگان از ساختمان جدید اتاق مشخص شد که تامین‌مالی این ساختمان از چند طریق صورت خواهد گرفت. اولین اقدام عملیاتی هیات‌رئیسه اتاق تامین هزینه‌های ساختمان از محل فروش اموال مازاد اتاق خواهد بود تا بخشی از هزینه‌ها تامین شود، چراکه تکمیل ساختمان در اولویت شماره یک اقدامات قرار دارد.

منبع: دنیای اقتصاد

عناوین برگزیده