تاریخ: ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ ، ساعت ۲۳:۵۹
بازدید: ۶۷
کد خبر: ۳۰۱۰۰۸
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

اصناف، ویترین اقتصاد کشور هستند

‌می‌متالز - مدیرکل صنعت، معدن و تجارت کردستان گفت: اصناف به عنوان پل ارتباطی میان مردم، حاکمیت شناخته شده و به عنوان ویترین اقتصاد کشور نیاز به حمایت مسوولان دارند.

به گزارش می‌متالز، بختیار خلیقی در جلسه کمیسیون نظارت بر سازمان‌های صنفی استان کردستان، گفت: اگر بستر مناسب و بهتری برای اصناف فراهم شود، خواهند توانست در عرضه خدمات و کالا در فضای رقابتی بازار، تولید و اشتغال، نقش مؤثری در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی و رشد تولید ایفا کنند.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت کردستان اظهار کرد: باید دستگاه‌های مربوطه در بحث بازار نظارت عالی را داشته باشند تا شاهد رفاه شهروندان و امنیت اصناف باشیم.

او افزود: در حال حاضر ۸۵ واحد صنفی در استان وجود دارد و بیشترین جمعیت را در بر می‌گیرد و همین امر می‌طلبد که برنامه ریزی‌ها و تصمیمات مناسبی در این حوزه اتخاذ شود تا شاهد ثبات قیمت و کاهش تورم در بازار باشیم.

خلیقی ادامه داد: با توجه به انتظارات بعد نظارت بر بازار بحث انعقاد تفاهم نامه جهاد کشاورزی، صمت و اتاق اصناف صورت می‌گیرد.

او یادآور شد: بازرسی‌های چندگانه قابل قبول نیست و باید در بازرسی‌ها یک سو و یک پارچه اقدام کنیم تا اصناف دچار سردرگمی و کلافگی نشوند و با این تفاهم نامه به هدف تحقق شعار محقق می‌شود.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده