تاریخ: ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۲ ، ساعت ۱۴:۰۶
بازدید: ۱۴۶
کد خبر: ۳۰۱۳۱۴
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

اولین تور رویداد‌های فناوری اطلاعات در فولاد سنگان برگزار شد

‌می‌متالز - شرکت‌های دانش بنیان و فناور استان خراسان رضوی در قالب تور فناوری اطلاعات در صنایع معدنی از شرکت فولاد سنگان بازدید نمودند.

به گزارش می‌متالز، افراد حاضر ضمن بازدید از خطوط تولید کنسانتره و گندله سازی شرکت فولاد سنگان، در قالب نشست مشترک فی مابین مدیران صنایع معدنی و شرکت‌های دانش بنیان به معرفی ظرفیت‌های شرکت‌های دانش بنیان و همچنین ارائه نیاز‌های فناورانه صنایع معدنی پرداختند.

یوسف یوسفی، مدیر پردیس صنایع معدنی با بیان نکته که رویداد فناوری اطلاعات در صنایع معدنی فرصتی برای به هم رسانی نیاز‌های فناورانه و توانمندی‌های شرکت‌های دانش بنیان است گفت: این رویداد با همکاری پردیس صنایع معدنی و پردیس فناوری اطلاعات توسط پارک علم و فناوری خراسان و مجتمع فولاد سنگان برگزار می‌گردد.

همچنین در حاشیه این بازدید، جاهدی رئیس پردیس فناوری اطلاعات پارک علم و فناوری گفت: این رویداد به صورت ملی برگزار شده و کلیه صنایع معدنی کشور امکان مشارکت و همراهی در ارائه نیاز‌ها و دریافت راهکار از شرکت‌های دانش بنیان و فناور را دارند.

گفتنی است، در این نشست موضوعاتی از قبیل زیرساخت‌های فناوری اطلاعات و ارتباطات زیرساخت‌های اتوماسیون و مسائل موجود در اثر تحریم ها، فرصت‌های ارتقاء بهره‌وری و کاهش خطا‌ها در فرایند تولید و … مطرح و شرکت‌های دانش‌بنیان نیز در خصوص برخی از این مسائل راهکار‌های خود را بیان نمودند.

لازم به ذکر است بیش از یکصد و بیست شرکت دانش بنیان برای مشارکت در این تور ثبت نام نمودند که با توجه به استقبال گسترده و همچنین ظرفیت محدود برای بازدید در خطوط تولیدی صنایع معدنی، مقرر گردید این تور مجدداً برگزار شود.

منبع: صنایع معدنی فولاد سنگان

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده