تاریخ: ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۲ ، ساعت ۱۸:۰۴
بازدید: ۴۸۲
کد خبر: ۳۰۱۳۵۰
سرویس خبر : فلزات غیرآهنی
خبر‌های خوش برای کارگران و پرسنل در جشن روز کارگر مجتمع مس شهربابک

طرح طبقه بندی مشاغل برای پیمانکاران دوره‌ای بر اساس مصوبه هیات مدیره شرکت ملی مس اجرا می‌شود

‌می‌متالز - معاونت طرح و برنامه و بودجه شرکت ملی صنایع مس ایران در جمع صنعتگران مجتمع مس شهربابک، از اجرای طرح طبقه بندی مشاغل برای تمامی پیمانکاران دوره‌ای شرکت ملی صنایع مس خبر داد.

به گزارش می‌متالز به نقل از روابط عمومی مجتمع مس شهربابک، دکتر شایسته معاونت طرح و برنامه و بودجه شرکت ملی صنایع مس ایران با اعلام این خبر گفت: نظام ارتقاء عمودی در سیستم‌ها موجب تبعیض و ایجاد محدودیت در ارتقاء کارکنان می‌شود، لذا افراد تلاش می‌کنند برای بهره مندی بیشتر، برای کسب پست‌های سازمانی تلاش و رقابت کنند و به خاطر وجود محدودیت در پست ها، دچار آسیب و دلخوری می‌شوند.

وی ادامه داد: در همین راستا و برای رفع این مشکل به دستور مدیرعامل محترم شرکت ملی مس، طرح نظام ارتقاء افقی در دستور کار قرار گرفته و به امید خدا در بازه‌ی زمانی ۹ الی ۱۲ ماه با ایجاد پنج سطح ارتقاء در هر گروه شغلی، اجرایی خواهد شد.

معاونت طرح و برنامه شرکت در جمع کارگران معدن مس میدوک شهربابک از اجرای طرح یکسان سازی فوق العاده سختی کار پرسنل تامین نیرو خبر داد و افزود: تلاش داریم افرادی که دوشادوش هم فعالیت می‌کنند، در مساله سختی کار بهره مندی یکسانی داشته باشند.

دکتر شایسته حیات یک ملت را مرهون تلاش تولیدکنندگان دانست و بیان داشت: رفع تبعیض در انواع مسائل پرداختی و مواهب اداری می‌تواند در مطلوب شدن اطلاق واژه کارگر به صنعتگران و تلاشگران عرصه تولید، تأثیرگذار باشد.

وی در تقدیر از تیم منسجم و پرتلاش مجموعه کارکنان مجتمع مس شهربابک، اظهار داشت: تلاش‌های صورت گرفته و نتایج مثبت و تحسین برانگیز زحمات این مجموعه شاهدی بر توانمندی مدیر مجتمع و تیم مدیریتی مجتمع مس شهربابک می‌باشد.

گفتنی است همزمان با روز کار و کارگر، جشن گرامیداشت این روز در کارخانه ذوب مس خاتون آباد و مجموعه معدن میدوک با حضور مسوولین ارشد شهرستان برگزار و از کارگران نمونه تقدیر شد، که در این مراسم امام جمعه محترم و فرماندار شهرستان بر اهمیت جایگاه کار و کارگر در فرهنگ اسلامی اشاره کردند.

مهندس حسین محمودی مدیر مجتمع مس شهربابک ضمن تبریک و قدردانی از همه کارکنانی که در جای جای کشور عزیزمان مشغول به کار هستند و همچنین کارکنان شرکت ملی صنایع مس از کارکنانی که در سال‌های متمادی در شرکت ملی صنایع مس مشغول به فعالیت بوده اند و جایگاه رفیعی را به شرکت ملی صنایع مس بخشیده اند، تقدیر و تشکر کرد.

مهندس محمودی کارکنان مس را کارآفرینان نمونه عنوان کرد که با شم اقتصادی که دارند در سطح شهرستان کار آفرینی ایجاد کرده اند.

وی همچنین دستگیری از نیازمندان و اکرام ایتام را از فضائل اخلاقی پرسنل شرکت مس عنوان کرد.

وی شهادت استاد مطهری و مقام معلم را گرامی داشت و خاطر نشان کرد: همه ما جایگاهی که در آن ایستاده ایم را مدیون معلم هایمان هستیم.

مدیر مجتمع مس شهربابک یادآور شد: سال گذشته از برنامه پیش بینی شده جلوتر بودیم و از لحاظ تولید جزو مجتمع‌های برتر کشور هستیم.

محمودی بیان داشت: جلوگیری از اصراف و بومی سازی از عوامل مهم رشد تولید هستند.

وی افزود: اگر پروژه‌های در دست اقدام مجتمع مس به پیشرفت بالای ۴۰ درصد برسند، مساله اشتغال شهرستان به نقطه مطلوبی می‌رسد.

در این مراسم از تعدادی از کارگران نمونه تجلیل شد.

عناوین برگزیده