تاریخ: ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۲ ، ساعت ۱۳:۳۸
بازدید: ۱۱۹
کد خبر: ۳۰۱۸۲۰
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

آموزش مهارتی مشاغل مورد نیاز معادن در جنوب کرمان

‌می‌متالز - معاون معدن و صنایع معدنی اداره کل صنعت، معدن و تجارت جنوب استان کرمان از آغاز نام نویسی برای آموزش‌های مهارتی مشاغل مورد نیاز معادن در جنوب کرمان خبر داد.

به گزارش می‌متال محمد مجاز معاون معدن و صنایع معدنی اداره کل صنعت، معدن و تجارت جنوب استان کرمان امروز در گفت وگویی در جنوب استان کرمان اظهار کرد: با افزایش صنایع معدنی و گسترش فعالیت معادن در جنوب کرمان، کمبود نیروی ماهر و فنی بیش از هر زمان دیگری در این منطقه احساس می‌شود، بنابراین با رایزنی‌های متعدد، شرکت ایمیدرو آموزش و تربیت نیروی کار ماهر و فنی را در جنوب کرمان متقبل شده است.

وی با اشاره به بازدید مسؤول آموزش این شرکت از جنوب کرمان، بیان داشت: در این بازدید از امکانات آموزشی مراکز فنی و حرفه‌ای جیرفت و کهنوج بازدید شد تا امکانات و تجهیزات مورد نیاز برای آموزش توسط ایمیدرو فراهم و آموزش مشاغل مورد نیاز آغاز شود.

مجاز با بیان اینکه علاقه‌مندان به کار در معادن و صنایع معدنی و جوانان جویای کار می‌توانند برای نام نویسی و شرکت در این دوره‌های آموزشی به اداره کل صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان مراجعه کنند، تاکید کرد: آموزش‌ها بلافاصله پس از تدوین مباحث آموزشی و اتمام نام نویسی در مراکز فنی وحرفه‌ای شهرستان‌های جیرفت و کهنوج آغاز خواهد شد.

منبع: پایگاه خبری - تحلیلی ایراسین

عناوین برگزیده