تاریخ: ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۲ ، ساعت ۱۴:۳۹
بازدید: ۱۳۵
کد خبر: ۳۰۱۸۳۳
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی
حضور شرکت چادرملو در اولین نمایشگاه کارآفرینی یزد

نوچاد؛ در مسیر نوآوری چادرملو

‌می‌متالز - شرکت معدنی و صنعتی چادرملو در نخستین نمایشگاه و رویداد کارآفرینی و دانش‌بنیان یزد که به‌منظور رفع موانع اشتغال فارغ‌التحصیلان و ایجاد بستری مناسب برای ارتباط مستقیم کارجویان و شرکت‌ها، در دانشگاه یزد برگزار گردید حضور یافت.
تعداد بازدید : 2

گزارش می‌متالز، حضور در این رویداد با اهداف استفاده از ظرفیت‌های قابل‌استفاده دانشگاه در راستای تولید اشتغال و ثروت افزایی، بهبود گفتمان کارآفرینی در فضای دانشجویی و ایجاد امید در دانشجویان، تشکیل تیم‌های کارآفرینی دانش‌بنیان با محور نیاز‌های جامعه، تقویت تیم‌ها، ارزیابی و انتخاب برگزیدگان جهت استقرار در مراکز رشد استان و بررسی تیم‌های شاخص صورت گرفت، با معرفی مرکز نوآوری چادرملو (نوچاد) به‌عنوان بازوی عملیاتی و اجرایی این شرکت در راهبری سیاست‌های حوزه نوآوری و دانش‌بنیان همراه گردید.

کارشناسان نوچاد به طور فعال با حضور در غرفه چادرملو، اقدام به معرفی و ارائه اطلاعات و افزایش آگاهی افراد در زمینه محصولات شرکت، ارائه فرصت‌های شغلی سازمان به دانشجویان آینده‌نگر، برقراری ارتباط مستقیم کارجویان، دانش‌آموختگان و دانشجویان علاقه‌مند به حوزه فعالیت‌های شرکت، برگزاری پنل سخنرانی نمودند.

این رویداد از ۹ اردیبهشت الی ۱۴ اردیبهشت در محل دانشگاه یزد برگزار شد و مورد استقبال دانشجویان، و فعالان حوزه فناوری و شرکت‌های دانش بنیان قرار گرفت.

نوچاد؛ در مسیر نوآوری چادرملو

نوچاد؛ در مسیر نوآوری چادرملو

نوچاد؛ در مسیر نوآوری چادرملو

نوچاد؛ در مسیر نوآوری چادرملو

نوچاد؛ در مسیر نوآوری چادرملو

عناوین برگزیده