تاریخ: ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۲ ، ساعت ۱۳:۲۶
بازدید: ۶۱
کد خبر: ۳۰۲۱۸۹
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

برگزاری دوره‌های آموزشی تخصصی-کاربردی توسط جهاد دانشگاهی تربیت مدرس

‌می‌متالز - معاونت آموزشی جهاد دانشگاهی تربیت مدرس با همکاری پژوهشکده فرآوری مواد معدنی، دوره‌های آموزشی تخصصی-کاربردی برگزار می‌کند.

به گزارش می‌متالز، فرآوری یکی از مهم‌ترین ارکان زنجیره صنایع معدنی است که با توجه به کاهش عیار مواد معدنی در عصر حاضر، استفاده​ حداکثری از منابع و معادن طبیعی اهمیت زیادی پیداکرده و این مهم باعث شده که معدنکاری و صنایع وابسته به آن جایگاه ویژه​ای را در بخش اقتصاد به خود اختصاص دهد و نیز افزایش کارایی عملیات فرآوری و بهینه​سازی سیستم‌های مرتبط با آن از اهمیت ویژه​ای برخوردار شود.

در این راستا معاونت آموزشی جهاد دانشگاهی واحد دانشگاه تربیت مدرس با همکاری پژوهشکده فرآوری مواد معدنی این واحد و همچنین با بهره­‌گیری از اساتید مجرب دانشگاهی و فعالان این صنعت اقدام به برگزاری دوره‌­های آموزشی به صورت مجازی نموده است.

اولویت جهت شرکت در دوره آموزشی بر اساس زمان ثبت‌نام خواهد بود و مدرک اعطایی در پایان دوره آموزشی، دارای ارزش ترجمه و اعتبار بین‌المللی است.

علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره تلفن ۶-۶۶۵۶۵۵۸۵ - ۰۲۱ داخلی ۱۰۱ و ۱۰۵ و همچنین شماره همراه ۰۹۳۰۹۵۵۸۲۴۳ تماس حاصل نموده یا لینک مستقیم ثبت‌نام مراجعه کنند.

برگزاری دوره‌های آموزشی تخصصی-کاربردی توسط جهاد دانشگاهی تربیت مدرس

منبع: خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده