تاریخ: ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۲ ، ساعت ۱۵:۱۴
بازدید: ۱۰۱
کد خبر: ۳۰۲۳۳۹
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی گلستان معرفی شد

‌می‌متالز - رئیس و اعضای هیات رئیسه جدید اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان گلستان انتخاب شدند.

به گزارش می‌متالز، هیات نمایندگان منتخب در انتخابات اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی در نخستین نشست پس از اعطای اعتبارنامه، هیئت رئیسه جدید این اتاق را تعیین کردند و امیر یوسفی به‌عنوان رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی گرگان انتخاب شد.

نخستین جلسه هیات نمایندگان اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی گرگان با دستور کار انتخاب هیات رئیسه جدید و تعیین نمایندگان اتاق گرگان دراتاق ایران برگزار شد و با رأی اعضای هیات نمایندگان، ترکیب ۵ نفره اعضاء هیات رئیسه جدید برای یک دوره ۴ ساله انتخاب شدند.

براساس این انتخابات امیر یوسفی به عنوان رئیس، علی محمد چوپانی نائب رئیس اول، ارازجان شمالی نائب رئیس دوم، حمید سلیمانی خزانه‌دار و رضا مبصری به عنوان منشی انتخاب شدند.

۳۷ کاندیدا در دهمین دوره انتخابات هیات نمایندگان اتاق بازرگانی گرگان اواخر اسفند ماه سال گذشته همزمان با سراسر کشور مشارکت کرده بودند که در پایان ۱۵ نفر برتر انتخاب شدند.

در پایان این انتخابات در بخش بازرگانی ارازجان شمالی با ۲۰۱ رای، سعید صفوی با ۱۹۳ رای، میثم دومهری با ۱۸۱ رای، اتانفس رودی با ۱۸۱ رای و سیدمحمد مرتضوی با ۱۷۶ رای و در بخش صنعت، علی محمدچوپانی با ۲۱۷ رای، رضا مبصری با ۲۰۹ رای، رمضان بهرامی با ۱۷۳ رای، حمید سلیمانی با ۱۷۱ رای و ابوذر فردوسی با ۱۴۱ رای انتخاب شدند.

در بخش معدن حاج محمد زاوودی با ۱۸۸ رای و رحمان قره‌قاش با ۱۷۶ رای و در بخش کشاور‌زی حمید یوسفی با ۲۲۸ رای، سیدهامان هاشمی با ۲۱۱ رای و حمید قلندری با ۱۶۱ رای به عنوان اعضای جدید هیئت مدیره اتاق انتخاب شدند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

عناوین برگزیده