تاریخ: ۱۸ خرداد ۱۴۰۲ ، ساعت ۱۲:۳۱
بازدید: ۱۲۵
کد خبر: ۳۰۶۳۰۰
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

اتاق بازرگانی همیشه فعالان اقتصادی را به اقدامات خیرخواهانه تشویق می‌کند

‌می‌متالز - رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی گرگان گفت: اتاق بازرگانی همیشه فعالان اقتصادی را به اقدامات خیرخواهانه تشویق کرده که نمونه بارز آن را در زمان سیل آق قلا و پاندمی کرونا مشاهده کردیم.

به گزارش می‌متالز، امیر یوسفی در گفتگو با مجمع خیرین انتقال خون استان گلستان اظهار کرد: در تمام دنیا اگر مشارکت‌های مردمی وجود نداشته باشد دولت‌ها در ارائه خدمات به مردم دچار مشکل می‌شوند.

رئیس اتاق بازرگانی گرگان افزود: در حال حاضر کشور ما در شرایط سختی قرار دارد و نه تنها انتقال خون بلکه سایر حوزه‌ها هم با کمبود منابع مالی مواجه هستند.

وی اضافه کرد: با توجه به اینکه برنامه‌ها و هزینه‌ها با هم همخوانی ندارند شرایط سختی را ایجاد شده است.


وی گفت: اتاق بازرگانی همیشه فعالان اقتصادی را به اقدامات خیرخواهانه تشویق کرده که نمونه بارز آن را در زمان سیل آق قلا و پاندمی کرونا مشاهده کردیم.

رئیس اتاق بازرگانی بیان کرد: اگر قرار بود این اقدامات نظیر خرید ۵۰ دستگاه ونتیلاتور در زمان شیوع کرونا توسط بخش دولتی انجام شود بسیار زمان بر بود، اما بخش خصوصی و اتاق بازرگانی در کوتاه‌ترین زمان این اقدام شایسته را انجام دادند.

یوسفی تصریح کرد: گلستان با اینکه کمتر از ۵۰ درصد میانگین درآمد سرانه کشوری را دارد، اما در کار خیر بالاترین مشارکت را دارد.

وی تصریح کرد: وقتی هر کسی در جایگاه خودش نسبت به مردم و جامعه احساس تکلیف کند، این همیاری‌ها و کمک‌های کوچک باعث می‌شود اقدامات بزرگی انجام شود.

منبع: خبرگزاری برنا

عناوین برگزیده