تاریخ: ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ ، ساعت ۱۲:۵۸
بازدید: ۱۱۶
کد خبر: ۳۰۲۴۲۴
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

شبکه پرداخت ناگزیر به اصلاح نظام کارمزد است

‌می‌متالز - محمد حسین کاشی، مدیر عامل شرکت پرداخت الکترونیک سداد گفت: با افزایش قیمت ارز و تجهیزات فناوری ناگزیر به تغییر نظام کارمزدی هستیم.

به گزارش می‌متالز، محمد حسین کاشی، مدیر عامل شرکت پرداخت الکترونیک سداد درباره اصلاح نظام کارمزد گفت: در تمامی کشور‌های دنیا در حوزه پرداخت هزینه‌های ماهیانه ارائه خدمات توسط ذی نفع نهایی پرداخت می‌شود که بر این اساس می‌توان سرویس‌های پایداری ارائه کرد.

کاشی عنوان کرد: شرکت‌ها با افزایش درآمد و توسعه تجهیزات و زیرساخت‌ها می‌توانند، حوزه نرم افزاری و لایه Core کسب و کاری خود یا همان حوزه مغزافزاری را ارتقا دهند و با تعامل‌های کسب وکار‌ها و همچنین ایجاد نوآوری در دراز مدت سرویس‌های جدیدی ارائه خواهند داد.

محمد حسین کاشی افزود: با توجه به تغییرات و نوآوری‌های جدید اگر نتوانیم به این سمت سوق پیدا کنیم فاصله ما با شرکت‌ها و سایر کشور‌ها زیاد خواهد شد.

مدیر عامل شرکت پرداخت الکترونیک سداد با اشاره به اینکه شبکه پرداخت با زندگی مردم گره خورده است خاطر نشان کرد: پایداری خدمات شرکت‌های پرداخت بسیار مهم است، زیرا از دورترین نقطه کشور تا مرکز و شمال کشور، تمامی کسب و کار‌ها با یکی از شرکت‌های پرداخت در تعامل هستند و یک شبکه بسیار بزرگ ایجاد شده که چند میلیون پذیرنده را شامل می‌شود و این یک ثروت نهفته است که در خدمت کسب و کار‌ها و اصناف بوده است.

کاشی در انتها افزود: بنابراین میلیارد‌ها تراکنش در طول ماه در کسب و کار‌ها انجام می‌شود و زندگی روزمره مردم با آن درگیر است و اختلال در این شبکه و عدم توسعه شبکه پرداخت، باعث می‌شود صنعت پرداخت از حوزه کسب و کار عقب بیوفتد و نتواند موازی با کسب و کار‌ها توسعه پیدا کند.

منبع: عصر بانک

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده