تاریخ: ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۲ ، ساعت ۰۷:۴۱
بازدید: ۱۰۱
کد خبر: ۳۰۲۷۴۷
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

هیات رئیسه جدید اتاق مشهد انتخاب شد

‌می‌متالز - اولین جلسه هیات نمایندگان اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی مشهد برگزار شد و با رأی اعضای هیات نمایندگان، ترکیب ۵ نفره هیات رئیسه جدید برای یک دوره ۴ ساله انتخاب شدند.

به گزارش می‌متالز، در این جلسه به استناد بند ۲ ماده ۶ آیین نامه تشکیل و نحوه فعالیت هیأت نمایندگان اتاق ایران و اتاق‌های شهرستان، برگزاری انتخابات هیات رئیسه در نخستین جلسه دستور کار قرار گرفت و به اتفاق آرا، «محمدرضا توکلی زاده»، به عنوان رئیس اتاق مشهد انتخاب شد.

همچنین «محمدعلی چمنیان» و «احمد اثنی‌عشری» به ترتیب نواب رئیس، «محمدحسین روشنک» نیز به عنوان خزانه دار و عضو هیات رئیسه و «محمود امتی» به عنوان منشی و عضو هیات رئیسه انتخاب شدند.

به طور کلی محمدرضا توکلی زاده به عنوان رئیس، محمدعلی چمنیان، نایب رئیس اول، احمد اثنی‌عشری به عنوان نایب رئیس دوم، محمدحسین روشنک به عنوان خزانه‌دار و محمود امتی به عنوان منشی و اعضای هیات رئیسه اتاق مشهد انتخاب شدند.

گفتنی است، در آغاز این نشست اعتبارنامه اعضای هیات نمایندگان دوره دهم اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خراسان رضوی با حضور «غلامحسین شافعی»، رئیس اتاق ایران به ایشان اعطا گردید.

منبع: خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)

عناوین برگزیده