تاریخ: ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۲ ، ساعت ۲۱:۳۹
بازدید: ۲۳۲
کد خبر: ۳۰۲۸۳۳
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

خیز دوباره بیت‌کوین

‌می‌متالز - بیت‌کوین به کاهش خود در زیر منطقه پشتیبانی ۲۷ هزار دلار ادامه داد و حتی قبل از عملکرد گاوها، به زیر سطح ۲۶ هزار و ۲۰۰ دلار رفت.

به گزارش می‌متالز، بیت کوین در قیمت پایین نزدیک به ۲۵ هزار و ۸۵۱ دلار تشکیل شد و اکنون در حال اصلاح زیان است. افزایش قابل توجهی بالاتر از سطح مقاومت ۲۶ هزار و ۵۰۰ دلاری وجود داشت و در نمودار ساعتی بیت‌کوین/دلار، یک شکست در بالای خط روند نزولی اصلی با مقاومت نزدیک به ۲۷ هزار دلار شکل گرفت.

قیمت بیت‌کوین اکنون بالاتر از سطح ۵۰ درصد فیب اصلاحی حرکت نزولی از ۲۸ هزار و ۳۳۴ دلار نوسان به پایین ۲۵ هزار و ۸۵۱ دلار همچنین بالای ۲۶ هزار و۵۰۰ دلار و میانگین متحرک ساده ۱۰۰ ساعته معامله می‌شود.

اکنون مقاومت فوری نزدیک به سطح ۲۷ هزار و ۴۰۰ دلار در حال شکل‌گیری است. نزدیک به ۶۱.۸ درصد سطح فیب اصلاحی حرکت نزولی از ۲۸ هزار و ۳۳۴ دلار نوسان بالا به ۲۵ هزار و ۸۵۱ دلار پایین است. مقاومت اصلی بعدی نزدیک به سطح ۲۷هزار و ۸۰۰ دلار خواهد بود.

بسته شدن بالاتر از مقاومت ۲۷ هزار و ۸۰۰ دلاری ممکن است شروع یک افزایش مناسب باشد. مقاومت کلیدی بعدی نزدیک به ۲۸ هزار دلار است که بالاتر از آن قیمت ممکن است به سمت مقاومت ۲۸ هزار و ۵۰۰ دلار صعود کند.

اگر قیمت بیت‌کوین نتواند مقاومت ۲۷ هزار و ۴۰۰ دلاری را از بین ببرد، ممکن است کاهش دیگری را آغاز کند. پشتیبانی فوری در سمت نزولی نزدیک به سطح ۲۷ هزار دلار و میانگین متحرک ساده ۱۰۰ ساعته است.

حمایت اصلی بعدی نزدیک به منطقه ۲۶ هزار و ۵۰۰ دلاری است که با نزول از این سطح، بیت‌کوین کاهش دیگری را تجربه خواهد کرد. در مورد ذکر شده، سکه می‌تواند دوباره به سطح ۲۶هزار دلار برسد و هر ضرر بیشتر ممکن است بیت‌کوین را در کوتاه مدت به سطح ۲۵ هزار و ۵۰۰ دلار برساند در نتیجه حمایت بعدی می‌تواند ۲۵هزار دلار باشد.

مجموع ارزش بازار جهانی ارز‌های دیجیتالی در حال حاضر ۱.۱۴ تریلیون دلار برآورد می‌شود که این رقم نسبت به روز قبل ۱.۱۸ درصد بیشتر شده است. در حال حاضر ۴۶.۳۷ درصد کل بازار ارز‌های دیجیتال در اختیار بیت‌کوین بوده که در یک روز ۰.۰۶ درصد افزایش داشته است.

حجم کل بازار ارز‌های دیجیتال در ۲۴ ساعت گذشته ۲۵.۳۴ میلیارد دلار است که ۱۵.۰۲ درصد افزایش داشته است. حجم کل در امور مالی غیر متمرکز در حال حاضر ۱.۶۰ میلیارد دلار است که ۶.۳۲ درصد از کل حجم ۲۴ ساعته بازار ارز‌های دیجیتال است. حجم تمام سکه‌های پایدار اکنون ۲۲.۳۷ میلیارد دلار است که ۸۸.۲۶ درصد از کل حجم ۲۴ ساعته بازار ارز‌های دیجیتال است.

به‌روزرسانی قیمت ارز‌های دیجیتالی (تا ساعت ۰۸:۰۲ دقیقه به وقت شرقی)

۱- بیت‌کوین

قیمت: ۲۷ هزار و ۲۱۹.۷۸ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۰۱.۴۰ درصد افزایش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۳.۵۸ درصد کاهش

۲- اتریوم

قیمت: ۱۸۲۶.۹۵ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۱.۳۶ درصد افزایش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۲.۰۳ درصد کاهش

۳- تتر

قیمت: ۱.۰۰ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۰.۰۱ درصد کاهش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۰.۱۰ درصد کاهش

۴- بایننس کوین

قیمت: ۳۱۴.۱۸ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۰.۸۳ درصد افزایش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۱.۴۰ درصد کاهش

۵- یو اس دی کوین

قیمت: ۰.۹۹۹۹ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۰.۰۱ درصد کاهش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۰.۰۲ درصد کاهش

منبع: کالاخبر

عناوین برگزیده