تاریخ: ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ ، ساعت ۲۱:۲۲
بازدید: ۱۱۳
کد خبر: ۳۰۳۳۴۹
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

آخرین تغییرات قیمت رمزارز‌ها در جهان

‌می‌متالز - بر اساس اظهارات ایلان ماسک، بیت‌کوین سرانجام در تابستان ۲۰۲۳ به ماه می‌رود.

به گزارش می‌متالز به نقل از کریپتوکارنسی، بیش از دو سال است، برای اطمینان از آمادگی پرواز فضایی بیت‌کوین فیزیکی با ادغام در فرودگر پرگرین-۱ (Peregine-۱) ماه که در سال ۲۰۲۱ اعلام شد، برنامه‌ریزی شده است.

بیت‌کوین ویژه با یک بیت‌کوین به همراه یک آدرس عمومی و یک کلید خصوصی حکاکی شده بارگیری می‌شود و مردم می‌توانند از زمین یا در فضا با ارسال مواردی مانند اردینالز (ان اف تی) بیت‌کوین به ماه با آن تعامل داشته باشند. البته با بیت‌کوین فیزیکی، جنسیس بلاک نقش شده بر روی یک صفحه فلزی، نیز همراه می‌شود؛ جنسیس بلاک که با نام بلاک صفر نیز شناخته می‌شود، اولین بلاکی است که بلاک‌های اضافی در یک بلاک چین به آن اضافه می‌شوند.

این زمان، لحظه‌ای تعیین‌کننده برای صنعت کریپتو و نقطه عطفی برای اکتشاف فضاست. این اولین فرود نرم روی ماه از زمان ماموریت آپولو ۱۷ ناسا در سال ۱۹۷۲ خواهد بود.

استفان لوتز، مدیرعامل و مدیر مالی گروه بیت مکس گفت که بیت‌کوین برای همیشه در فضا زندگی خواهد کرد، به عنوان یادبود دنیایی بدون مرز که همه می‌توانند از آن استفاده کنند.

وی افزود: این فقط یک دستاورد برای بیت مکس نیست بلکه پیشرفتی در تاریخ بشر و اولین دارایی مالی ارسال شده به فضاست. ما هیجان‌زده هستیم که با همفکری شرکای خود فعالیت می‌کنیم و هدف ما الهام بخشیدن در تلاش برای ایجاد سیستمی منصفانه و عادلانه، مشابه با تولد بیت‌کوین خواهد بود، آیتمی با ارزش که مستقل از سازندگان آن از ۱۴ سال پیش است.

زمانی که ماموریت بیت‌کوین به ماه در سال ۲۰۲۱ اعلام شد، ایلان ماسک اظهار کرد که «مسابقه فضایی جدیدی آغاز شده است!»، اسپیس ایکس ایلان ماسک قصد دارد ماموریت دوج‌کوین-۱ (DOGE-۱) را نیز در سه ماهه سوم سال ۲۰۲۳ تکمیل کند.

مجموع ارزش بازار جهانی ارز‌های دیجیتالی در حال حاضر ۱.۱۲ تریلیون دلار برآورد می‌شود که این رقم نسبت به روز قبل ۰.۰۱ درصد بیشتر شده است. در حال حاضر ۴۶.۳۱ درصد کل بازار ارز‌های دیجیتال در اختیار بیت‌کوین بوده است.

به‌روزرسانی قیمت ارز‌های دیجیتالی (تا ساعت ۰۸:۴۶ دقیقه به وقت شرقی)

۱- بیت‌کوین

قیمت: ۲۶ هزار و ۸۷۲.۳۰ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۰.۰۹ درصد افزایش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۰.۱۶ درصد افزایش

۲- اتریوم

قیمت: ۱۸۱۱.۳۳ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۰.۴۶ درصد افزایش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۰.۲۷ درصد افزایش

۳- تتر

قیمت: ۱.۰۰ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۰.۰۳ درصد افزایش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۰.۰۱ درصد کاهش

۴- بایننس کوین

قیمت: ۳۰۸.۳۰ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۰.۳۶ درصد کاهش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۰.۶۰ درصد کاهش

۵- یو اس دی کوین

قیمت: ۱.۰۰ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۰.۰۱ درصد افزایش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۰.۰۰ درصد افزایش

منبع: کالاخبر

عناوین برگزیده