تاریخ: ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۲ ، ساعت ۱۱:۵۸
بازدید: ۱۰۶
کد خبر: ۳۰۲۹۰۲
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

گمرک منطقه ویژه اقتصادی پارسیان به سامانه سراسری گمرک وصل شد

‌می‌متالز - رئیس کل دادگستری هرمزگان از اتصال گمرک منطقه ویژه صنایع انرژی بَر پارسیان به سامانه سراسری گمرک ایران با پیگیری دستگاه قضایی خبر داد.

به گزاش می‌متالز، مجتبی قهرمانی رئیس کل دادگستری هرمزگان در حاشیه بازدید از منطقه ویژه صنایع انرژی بَر پارسیان در جمع خبرنگاران گفت: با پیگیری دستگاه قضایی استان، گمرک منطقه ویژه پارسیان به سامانه سراسری گمرک ایران متصل شده و اکنون همه رویه‌های گمرکی در این منطقه به صورت مستقل انجام می‌شود.

قهرمانی با اشاره به حمایت‌های دستگاه قضایی در حوزه‌های اقتصادی و تشویق سرمایه گذاران به حضور در منطقه ویژه صنایع انرژی بر پارسیان گفت: دستگاه قضایی استان آمادگی دارد تا در کارگروه‌های رفع موانع تولید و اقتصاد مقاومتی در راستای تسهیل سرمایه گذاری و رفع موانع تولید، همکاری‌های لازم را انجام دهد.

او با بیان اینکه اقدامات خوبی در حوزه مسوولیت‌های اجتماعی در پارسیان صورت گرفته است، گفت: با اجرای طرح ساماندهی کنترل سیلاب از سد بردول تا سایت منطقه ویژه، مشکل سیلاب شهر پارسیان و روستا‌های مسیر حل می‌شود و به منظور تسریع در اجرای این طرح، دستگاه قضایی موانع پیش رو را بر طرف خواهد کرد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

عناوین برگزیده