تاریخ: ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۲ ، ساعت ۲۰:۴۲
بازدید: ۱۲۶
کد خبر: ۳۰۳۰۶۸
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
سرپرست صمت چهارمحال و بختیاری خبر داد؛

پنج طرح صنعتی در شهرستان لردگان آماده بهره‌برداری شد/ فعالیت ۹۷۱ واحد صنعتی در استان

‌می‌متالز - سرپرست اداره کل صمت استان چهارمحال و بختیاری اعلام کرد که پنج طرح صنعتی در شهرستان لردگان تکمیل و آماده بهره‌برداری شد.

به گزارش می‌متالز، «فضل‌الله رحمتی» سرپرست اداره کل صمت استان چهارمحال و بختیاری در سفر به شهرستان لردگان گفت: این طرح‌ها در زمینه تولید محصولات غذایی و شیمیایی به همت بخش خصوصی ایجاد و اجرایی شده اند.

وی افزود: برای تکمیل این طرح‌های صنعتی تاکنون ۸۱۷ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری شده و در بازدید فنی برای این طرح‌ها پروانه بهره‌برداری صادر شده است که به‌زودی با حضور مقامات ملی و استان فعالیت خود را به صورت رسمی آغاز خواهند کرد.

سرپرست اداره کل صمت استان چهارمحال و بختیاری در ادامه تصریح کرد: با بهره‌برداری از این طرح‌ها زمینه اشتغال مستقیم و غیرمستقیم ۲۵۰ نفر در این شهرستان فراهم می‌شود.

وی با بیان اینکه هم‌اکنون ۶۵ واحد صنعتی در شهرستان لردگان فعالیت کرده که ۵۰۰ نفر به‌صورت مستقیم در این واحد‌های صنعتی فعال می‌کنند، افزود: در حال حاضر در چهارمحال و بختیاری بیش از ۹۷۱ واحد صنعتی در حال فعالیت است که ۳۶ واحد از این مجموعه واحد‌های بزرگ و دارای اشتغال بالای ۱۰۰ نفر و ۳۲ واحد متوسط با اشتغال بین ۵۰ تا ۱۰۰ نفر و بقیه واحد‌های صنعتی کوچک هستند.

رحمتی همچنین گفت: تاکنون با صدور بیش از دو هزار جواز تاسیس و افزون بر ۴۰۰ طرح با سرمایه گذاری بالای ۶۰ درصد طرح‌های صنعتی اجرایی شده که در راستای کمک به تکمیل این طرح گام‌های بلندی برداشته شده است.

گفتنی است شهرستان لردگان در ۱۶۰ کیلومتری مرکز چهارمحال و بختیاری قرار دارد.

منبع: شاتانیوز

عناوین برگزیده