تاریخ: ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۲ ، ساعت ۱۷:۰۴
بازدید: ۵۸
کد خبر: ۳۰۲۹۱۳
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
در وزارت اقتصاد برگزار شد:

دومین جلسه شورای سیاستگذاری نمایشگاه بین‌المللی صنعت مالی کشور

‌می‌متالز - دومین جلسه شورای سیاستگذاری پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت مالی کشور به ریاست مهدی محمدی، رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت امور اقتصادی و دارایی و با حضور دیگر اعضای شورای سیاستگذاری از جمله، مدیران کل روابط عمومی بانک مرکزی و بیمه مرکزی، دبیر کمسیون روابط عمومی بانک‌های دولتی، مدیرعامل شرکت اطلاع رسانی بورس، نمایندگان سازمان امور مالیاتی کشور و گمرک، معاونان مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت اقتصاد و شرکت مجری در محل این وزارتخانه برگزار شد.

به گزارش می‌متالز، مهدی محمدی با اشاره به اینکه جلسه شورای سیاستگذاری با هدف حضور پر رنگ ارکان صنعت مالی کشور و امکان ارائه بیشتر دستاورد‌های این حوزه برگزار می‌شود گفت: این نمایشگاه با محوریت وزارت اقتصاد و با رویکرد و عنوان جدید نسبت به ادوار گذشته برگزار می‌شود.

وی افزود: باید نقشه و راهکار‌های تبلیغاتی و رسانه‌ای به گونه‌ای باشد تا وجه تمایز و تفاوت این نمایشگاه با گذشته آن نمایان شود و حتی در سال‌های آینده نیز وجه تمایز و رویکرد جدید آن برجسته‌تر شود.

محمدی با تاکید بر تببین مزیت‌های این نمایشگاه افزود: مساله اقناع در حوزه‌های مختلف شرکت کننده در نمایشگاه مالی کشور اهمیت دارد چرا که با توجه به رویکرد جدید، نیاز است منطق مشارکت دستگاه‌های از قبیل بانکها، صنعت بیمه و بورس تقویت شود.

رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت اقتصاد در خصوص شعار نمایشگاه صنعت مالی اظهار داشت: در انتخاب این شعار ضمن محوریت قرار دادن شعار سال «مهار تورم، رشد تولید»، باید بحث‌های فنی و علمی در این شعار بررسی شود و در فحوای آن مسایل کلان اقتصاد لحاظ شود تا امکان نقش آفرینی حوزه‌های مختلف مورد هدف شورای سیاستگذاری نمایشگاه فراهم باشد. در این جلسه تأکید گردید، بانک‌ها و بیمه‌ها همراه با شرکت‌های بورسی در این نمایشگاه با برنامه اثربخش شرکت کنند.

گفتنی است، پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت مالی با هدف ارائه دستاورد‌های صنعت مالی کشور از تاریخ ۱۶ لغایت ۱۹ خرداد ۱۴۰۲ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

منبع: شبکه اخبار اقتصادی و دارایی ایران 

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده