تاریخ: ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ ، ساعت ۱۶:۱۹
بازدید: ۸۶
کد خبر: ۳۰۳۴۶۳
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
دبیر اجرایی گروه صنعتی پویان:

هدف ما گسترش روابط و تعامل با سایر شرکت‌ها و مجموعه‌ها بود

‌می‌متالز - دبیر اجرایی گروه صنعتی پویان، رویداد جامع معدن و صنایع معدنی را مثبت ارزیابی کرد.

به گزارش می‌متالز، فاطمه نجفی دبیر اجرایی گروه صنعتی پویان در رویداد جامع معدن و صنایع معدنی ضمن تشکر از حضور شرکت‌های تابعه این گروه صنعتی در نمایشگاه، عنوان کرد: شرکت‌های شکوفاصنعت پویا، خودروسازان شکوفاصنعت پویا، نانوساختار شکوفاصنعت بنیان، نگین‌گهر پویا، کالاتجهیز بارمان و نو‌ها به نمایندگی از گروه صنعتی پویان در این نمایشگاه حضور پیدا کردند که جا دارد از تمامی این شرکت‌ها به دلیل همکاری و تعامل خوب‌شان نهایت تشکر و قدردانی را داشته باشم. بدون شک چنین رویداد‌هایی دستاورد‌های کوتاه‌مدت و به ویژه بلندمدت برای شرکت‌هایی که حضور پیدا کردند، خواهد داشت.

دبیر اجرایی گروه صنعتی پویان با تمجید از برگزارکنندگان این رویداد، افزود: به خوبی می‌دانم که برنامه‌ریزی و برگزاری چنین رویداد‌هایی کار بسیار سختی است و نیاز به همت والا دارد. از تیم حرفه‌ای دنیای اقتصاد بابت پیش‌قدم شدن در برگزاری و همچنین اطلاع‌رسانی این رویداد تشکر می‌کنم و به همه آن‌ها خداقوت می‌گویم.

نجفی حضور در مجموعه گروه صنعتی پویان را یک افتخار دانست و اذعان کرد: خوشحالم که توانستم نقش کوچکی در حضور گروه صنعتی پویان در نمایشگاه داشته باشم. نمایشگاه امسال نظم و برنامه‌ریزی بسیار خوبی داشت. شرکت‌های صاحب‌نام و بزرگی در نمایشگاه حضور داشتند و تخصصی بودن یکی از مهمترین ویژگی‌های این نمایشگاه به شمار می‌رفت.

او ادامه داد: خوشبختانه ارتباطات و مذاکرات خوبی در این نمایشگاه شکل گرفت که قطعا باعث ارتقا و پیشرفت بیشتر این گروه صنعتی خواهد شد. هدف ما گسترش روابط و تعامل با سایر شرکت‌ها و مجموعه‌ها بود که فکر می‌کنم تا حد زیادی به آن دست یافتیم.

نجفی در پایان گفت: شاهد تلاش‌های شبانه‌روزی واحد مارکتینگ گروه صنعتی پویان پیش از آغاز نمایشگاه بودم و به همین دلیل از این تیم حرفه‌ای و همدل که به نحو احسن مهیای حضور در این نمایشگاه شدند، تشکر می‌کنم و برای همه همکارانم آرزوی سلامتی و موفقیت روزافزون دارم.

منبع: خبرگزاری برنا

عناوین برگزیده