تاریخ: ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ ، ساعت ۱۷:۳۸
بازدید: ۱۴۰
کد خبر: ۳۰۳۴۳۴
سرویس خبر : آهن و فولاد

صدر نشینی فولاد در بورس کالا در هفته پایانی اردیبهشت ۱۴۰۲

‌می‌متالز - شرکت‌های فولاد مبارکه اصفهان، معدنی و صنعتی چادرملو و ملی صنایع مس ایران ۳ شرکت برتر بودند که بیشترین فروش بازار فیزیکی بورس کالای ایران در هفته چهارم اردیبهشت را به ثبت رساندند.

به گزارش می‌متالز، بورس کالای ایران برترین‌های بورس کالا در هفته چهارم اردیبهشت (منتهی به ۲۹ اردیبهشت) را براساس ارزش فروش شرکت‌ها در بازار فیزیکی اعلام کرد.

بر اساس این گزارش، جزییات رتبه‌بندی جایگاه شرکت‌ها از لحاظ فروش به شرح زیر است:

فولاد مبارکه اصفهان با ثبت معامله ۳۱۴ هزار و ۸۰ تن ورق گرم، ورق سرد، ورق گالوانیزه و قلع اندود به ارزش بیش از ۸ هزار و ۲۲۷ میلیارد تومان در رتبه نخست ایستاد.

معدنی و صنعتی چادرملو با فروش ۳۲۴ هزار تن کنسانتره و گندله سنگ آهن و شمش بلوم به ارزش نزدیک ۲ هزار و ۹۴ میلیارد تومان، دوم شد.

شرکت ملی صنایع مس ایران با فروش ۴ هزار و ۷۰۰ تن مس کاتد، مس کم عیار و سولفور مولیبدن به ارزش نزدیک یک هزار و ۶۱۰ میلیارد تومان، سوم شد.

پالایش نفت اصفهان با ثبت معامله ۷۳ هزار و ۱۵۰ تن وکیوم باتوم، لوب کات سبک و آروماتیک سنگین به ارزش نزدیک ۹۷۱ میلیارد تومان در رتبه چهارم ایستاد.

معدنی و صنعتی گل گهر با ثبت معامله ۱۹۷ هزار تن گندله و کنسانتره سنگ آهن به ارزش بیش از ۸۵۳ میلیارد تومان پنجم شد.

فولاد خوزستان ۳۳ هزار و ۳۰ تن شمش بلوم، تختال C و آرگون را به ارزش بیش از ۶۷۰ میلیارد تومان فروخت و ششم شد.

پتروشیمی تندگویان با فروش ۱۳ هزار و ۲۳۲ تن پلی اتیلن ترفتالات نساجی و بطری و نخ پلی استر در گرید‌های مختلف به ارزش بیش از ۶۲۵ میلیارد تومان هفتم شد.

سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران با ثبت معامله ۴۵ هزار تن آهن اسفنجی به ارزش بیش از ۵۷۱ میلیارد تومان، هشتم شد.

ورق خودروی چهارمحال و بختیاری با فروش ۱۲ هزار تن ورق گالوانیزه خودرو و ورق گالوانیزه G به ارزش بیش از ۵۶۸ میلیارد تومان در رتبه نهم ایستاد.

ذوب آهن اصفهان نیز با ثبت معامله ۲۲ هزار و ۹۶ تن تیرآهن، میلگرد و ریل و ثبت ارزش بیش از ۵۶۷ میلیارد تومان دهم شد.

منبع: پایگاه خبری - تحلیلی ایراسین

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده