تاریخ: ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ ، ساعت ۲۳:۵۴
بازدید: ۱۳۳
کد خبر: ۳۰۳۵۴۴
سرویس خبر : آهن و فولاد
مدیر ناحیه نورد سرد فولاد مبارکه تشریح کرد؛

هفت‌خان تحقق رکورد ماهانه کلاف قلع‌اندود فولاد مبارکه

‌می‌متالز - مدیر ناحیه نورد سرد فولاد مبارکه گفت: خط قلع‌اندود یا بهتر بگوییم زنجیره تولید ورق قلع‌اندود، ۷ خط تولید پیاپی دارد که همین موضوع پیچیدگی‌هایی را برای کسب رکورد‌های کمی و کیفی به همراه دارد. ولی به لطف الهی این اتفاق مهم در این ۷ خط تولید، از خط اسیدشویی گرفته تا برش قلع‌اندود، اردیبهشت‌ماه امسال به خوبی محقق شد.

به گزارش می‌متالز، بهزاد بهادرانی مدیر ناحیه نورد سرد فولاد مبارکه در پی کسب رکورد تولید در این ناحیه اظهار کرد: در آخرین روز از دومین ماه سال کارکنان ناحیه نورد سرد این شرکت موفق به ثبت رکود تولید ماهانه ۱۰ هزار و ۶۱۶ تن کلاف خام قلع‌اندود شدند تا رکورد قبلی شهریورماه ۱۴۰۱ که به‌میزان ۱۰ هزار و ۴۶۰ تن بود را پشت سر بگذارند.

وی گفت: در بخش قلع‌اندود میزان تولید با توجه به ضخامت کم ورق بسیار حائز اهمیت است و بر حساسیت‌های تولید می‌افزاید که به همین خاطر این موضوع افزایش میزان تولید و ثبت رکورد را بسیار اهمیت می‌بخشد.

مدیر ناحیه نورد سرد فولاد مبارکه افزود: خوشبختانه با فعالیت‌های بهینه‌سازی و نگهداری خوبی که از تجهیزات با دستان توانمند کارکنان ناحیه نورد سرد انجام شده میزان کمیت و کیفیت تولید همواره در حال کنترل و بهبود است تا بتوانیم موفقیت‌های خود را در زمینه تولید محصولات با کیفیت افزایش دهیم.

وی خاطر نشان کرد: امیدواریم در آینده با توجه به شرایط موجود اعم از آماده‌به‌کاری تجهیزات و انگیزه بالای نیروی انسانی بتوانیم رکورد‌های بیشتری در تولید محصولات فولادی برای عرضه این محصولات استراتژیک به بازار کشور را رقم بزنیم.

بهادرانی تصریح کرد: خط قلع‌اندود یا بهتر بگوییم زنجیره تولید ورق قلع‌اندود، ۷ خط تولید پیاپی دارد که همین موضوع پیچیدگی‌هایی را برای کسب رکورد‌های کمی و کیفی به همراه دارد. ولی به لطف الهی این مهم در این ۷ خط تولید پیاپی، از خط اسیدشویی گرفته تا برش قلع‌اندود، اردیبهشت‌ماه امسال محقق شد که در همین فرصت از همه همکاران خود در ناحیه نورد سرد و دیگر همکاران در جای جای فولاد مبارکه تشکر کرده و کسب این رکورد که با استفاده از ظرفیت‌های موجود بوده را تبریک عرض می‌کنم.

منبع: پایگاه خبری - تحلیلی ایراسین

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده