به گزارش میمتالز، وی که امروز در دومین گردهمایی مدیران روابط عمومی معدن و صنایع معدنی ایران در یزد سخن میگفت، با ارایه سخنرانی با عنوان «روابط عمومی ها؛ فرصت و چالشهای پیش رو»
تصریح کرد: معدن به رغم توسعه، اشتغال، ارزآوری که در کشور ایجاد کرده، موفقیت شایستهای برای شناساندن نقاط قوت خود نداشته است.
این نویسنده و محقق حوزه تبلیغات و روابط عمومی، افزود: حضور متنوع در رسانه ها، به ویژه رسانههای غیر رسمی، اثربخشی بالایی برای انتقال پیام دارد.
وی ادامه داد: ارایه پیام به صورت کوتاه و خلاق، روشی مطلوب در تبلیغات بوده است. دهقان، روابط عمومیها را پیشانی سازمان و شرکتها دانست که باید از مدیری توانمند و خلاق بهره ببرد. وی گفت: چنانچه روابط عمومیها به ارایه مورد نظر خود محتوا نپردازند، این دیگران هستند که با اهدافی خاص شما را معرفی خواهند کرد.
به گفته دهقان، تبلیغات اثربخش، باید برای مخاطب خاص با زبانی قابل فهم طراحی و اجرا شده باشد. وی تاکید کرد: پاسخگو بودن، روابط عمومی ها، از جمله ویژگیهای مثبت این حوزه است.
وی تاکید کرد: فعالیت هدفمند در حوزه مسوولیت اجتماعی یکی از راههای موثر در شناساندن جایگاه شرکتها محسوب میشود.
دومین گردهمایی مدیران روابط عمومی معدن و صنایع معدنی از امروز تا پنجشنبه (به مدت سه روز) به میزبانی شرکت معدنی و صنعتی چادرملو در یزد برگزار میشود.
منبع: ایمیدرو