به گزارش میمتالز، حمید علی آبادیان امروز در دومین گردهمایی مدیران روابط عمومی شرکتهای معدن وصنایع معدنی که به میزبانی شرکت چادرملو در یزد برگزار شد، افزود: جریان سازی رسانهای یکی از راهبردهای اصلی روابط عمومیها است.
وی افزود: در این راستا انعکاس برنامهها و دستاوردها از الزامات روابط عمومیها محسوب میشود.
مدیر روابط عمومی ایمیدرو عنوان کرد: تعامل رسانهای بین روابط عمومیها از اهمیت بالایی برخوردار است و دستاوردهای بزرگ این حوزه را باید بیش از پیش معرفی کرد.
وی ضمن اشاره به ضرورت بسترسازی برای گردشگری معدن، گفت: با تعامل بین روابط عمومیها و در قالب کنسرسیوم؛ میتوان به ایجاد رونق در بخش گردشگری معدن پرداخت.
علی آبادیان ادامه داد: با اجرای این برنامه ریزی میتوان علاوه بر معرفی ظرفیتهای معدنی کشور به عموم مردم، برای روابط عمومیها درآمدزایی ایجاد کرد. علی آبادیان همچنین از برنامه راه اندازی نمایشگاه دایمی معدن برای دانش آموزان و دانشجویان خبر داد.
مدیر روابط عمومی ایمیدرو با تاکید بر نقش اثربخش معدن و صنایع معدنی در اقتصاد ملی، اظهار داشت: این بخش نقطه قوت وزارت صمت و دارای ارزش افزوده بالا برای اقتصاد کشور است.
وی افزود: امیدواریم با برگزاری اینگونه گردهماییها در نقاط مختلف کشور و شناسایی فرصتها و چالشها در روابط عمومی ها؛ برنامههای درون سازمانی هدفمند اجرا شود و روابط عمومیها ارتباط اثربخشی با افکار عمومی داشته باشند.
منبع: ایمیدرو