تاریخ: ۰۲ خرداد ۱۴۰۲ ، ساعت ۲۳:۳۹
بازدید: ۲۱۱
کد خبر: ۳۰۳۸۲۱
سرویس خبر : خودرو و قطعه سازی

دومینوی احداث ایستگاه‌های شارژ خودرو در ایالات متحده

‌می‌متالز - LNG الکتریک اعلام کرده ایستگاه‌های شارژ EV را در بیش از ۱۳۰۰۰ هتل در ایالات متحده راه‌اندازی خواهد کرد. این شرکت همچنین قصد دارد واحد‌هایی را در بیش از ۴۰ منطقه دیگر نیز نصب کند.

به گزارش می‌متالز، با تمام این موارد، به محض شروع سال ۲۰۲۸ میلادی، LNG الکتریک می‌تواند به یکی از سه مالک و اپراتور برتر ایستگاه‌های شارژ خودرو‌های الکتریکی در آمریکا تبدیل شود.

خودرو‌های برقی در حال افزایش هستند و مردم اگر نتوانند آن‌ها را در سفر‌های جاده‌ای استفاده کنند، ممکن است روند خریدشان تغییراتی را به خود ببینند. به‌علاوه، همه افراد باکس شارژ کردن در خانه را نخواهند داشت. این بدان معناست که شارژ سریع DC عمومی باید در اولویت باشد. با‌این‌حال، برای دارندگان خودرو‌های برقی تقریبا به همان اندازه مهم است که مکانی برای شارژ خودرو‌های خود پس از رسیدن به مقصد داشته باشند. برنامه‌های این شرکت برای راه‌اندازی ۱۳هزار ایستگاه شارژ جدید، یک دوره زمانی ۵ تا ۶ساله را پوشش می‌دهد. این شرکت قرار است در ماه جاری عرضه را با نصب شارژ سطح ۲ آغاز کند. بعدا نیز ایستگاه‌های شارژ سریع DC به ترکیب اضافه خواهد شد. اولین شارژر‌های الکتریکی LNG در مکان‌های هتل ماریوت و هیلتون در فلوریدا، ایلینوی و اوهایو عرضه می‌شود.

منبع: دنیای اقتصاد

عناوین برگزیده