تاریخ: ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ ، ساعت ۱۸:۱۸
بازدید: ۴۳۲
کد خبر: ۳۰۴۱۴۶
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
با حکم رئیس اتاق بازرگانی استان؛

دبیر اجرایی اتاق بازرگانی استان قزوین منصوب شد

‌می‌متالز - با صدور حکمی از سوی مهدی عبدیان، رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان قزوین، سمیرا رمضانی برومند، دبیر اجرایی اتاق بازرگانی قزوین شد.

به گزارش می‌متالز، ظهر امروز در پایان نشست هیات رئیسه جدید اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان قزوین با کارکنان اداری این نهاد، با صدور حکمی ازسوی رئیس اتاق، "سمیرا رمضانی برومند" به عنوان سرپرست دبیر اجرایی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان قزوین معرفی شد.

در این حکم آمده است: نظر به شایستگی‌ها و قابلیت‌های سرکارعالی در صیانت از حقوق فعالان اقتصادی و تلاشگران بخش خصوصی استان قزوین به موجب این حکم شما را به عنوان سرپرست دبیر اجرایی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی قزوین منصوب می‌نمایم.

امید است در پرتو الطاف خداوند متعال و دراجرای مصوبات هیات رئیسه محترم اتاق بازرگانی و پیشبرد اهداف عالی پارلمان بخش خصوصی استان موید باشید.

رمضانی برومند از کارکنان باتجربه اتاق بازرگانی قزوین است که دارای سال‌ها سابقه فعالیت به عنوان مسوول انفورماتیک پارلمان بخش خصوصی است و در سال‌های ۱۳۹۸ تاکنون به عنوان دبیر اتحادیه صادرکنندگان استان قزوین مشغول به فعالیت بوده است.

همچنین دراین نشست با اهدای لوح تقدیری از زحمات "رامین رحیم‌زاده" دبیر اجرایی اتاق بازرگانی قزوین در دور پنجم تقدیر به عمل آمد.

منبع: خبرگزاری کار ایران (ایلنا)

عناوین برگزیده