تاریخ: ۰۴ خرداد ۱۴۰۲ ، ساعت ۲۳:۱۳
بازدید: ۲۲۶
کد خبر: ۳۰۴۲۸۰
سرویس خبر : فلزات غیرآهنی

حضور مدیران تکیمیا در مجتمع مس سونگون

‌می‌متالز - مدیرعامل و اعضای هیات مدیره شرکت تامین سرمایه کیمیا به همراه جمعی از مدیران و فعالان بازار سرمایه در مجتمع مس سونگون حضور یافتند.

به گزارش می‌متالز، مدیران و فعالان بازار سرمایه روز گذشته (چهارشنبه) از مجتمع مس سونگون در آذربایجان شرقی بازدید کردند. در این بازدید مدیرعامل و اعضای هیات مدیره شرکت تامین سرمایه کیمیا نیز حضور داشتند.

مهرداد فرح آبادی مدیرعامل تامین سرمایه کیمیا، موسی احمدی رئیس و سعید احمدی عضو هیات مدیره تکیمیا به عنوان نمایندگان این شرکت در کنار مدیرعامل و اعضای هیات مدیره شرکت ملی صنایع مس ایران در این بازدید حضور یافتند.

حضور مدیرعامل و اعضای هیات مدیره تامین سرمایه کیمیا در مجتمع مس سونگون در حالی انجام شد که تکیمیا می‌تواند در تامین مالی مجتمع‌های زیرمجموعه فملی نقش تعیین کننده‌ای داشته باشد.

شرکت تامین سرمایه کیمیا به عنوان یکی از زیرمجموعه‌های ملی صنایع مس ایران، ماموریت تامین مالی طرح‌ها و پروژه‌های متعلق به سهامداران و سایر شرکت‌های بزرگ و صنعتی کشور را برعهده گرفته است.

شرکت تامین سرمایه کیمیا که پذیره نویسی آن در بازار سرمایه با نماد «تکیمیا» انجام شده و سهامداران جدیدی پیدا کرده، این روز‌ها مورد توجه اهالی بازار سرمایه نیز قرار گرفته است.

حضور مدیران تکیمیا در مجتمع مس سونگون

پذیره نویسی این نماد در روز‌های نه چندان خوب بازار سرمایه و در اوج بی‌اعتمادی به بورس انجام گرفت. با این حال، استقبال سهامداران خرد از پذیره نویسی تکیمیا استقبال مناسبی بود که این موضوع نشان دهنده توجه سهامداران به ارزش بالای شرکت تامین سرمایه کیمیاست.

مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران اخیراً درباره آخرین وضعیت شرکت تامین سرمایه کیمیا گفت: یکی از دستاورد‌های خوب ما در سال ۱۴۰۱ و مساعدت سازمان بورس، اخذ مجوز راه اندازی تامین سرمایه کیمیا است. بخشی از سهام آن هم به کارکنان مس تعلق گرفت و فکر می‌کنم تکمیا تا چند هفته دیگر بازگشایی می‌شود.

منبع: شهر بورس

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده