تاریخ: ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ ، ساعت ۱۴:۳۱
بازدید: ۱۴۰
کد خبر: ۲۵۷۳۹۶
سرویس خبر : فلزات غیرآهنی
مدیر مجتمع مس سونگون:

به همت همکارانم و با افکار و ایده‌های نوین شان، بازو‌های توانمند وعرق‌های جبین شان توانستیم تهدید‌ها را به فرصت تبدیل کنیم

‌می‌متالز - مهندس جهانگیر رضوی مدیرمجتمع مس سونگون در پیامی فرا رسیدن روز جهانی کار و کارگر را به فعالین و سنگربانان جبهه تولید و صنعت تبریک گفت.

به گزارش می‌متالز، متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

این کاری که شما کارگران برای توسعه و پیشرفت کشور می‌کنید یک عبادت قطعی است.
مقام معظم رهبری مدظله العالی

باز تقویم ورق خورد و برگ زرین دیگری خودنمایی کرد برگی که نام روز کار و کارگر بر آن نقش بسته است و نشان از اهمیت تلاش‌های این قشر سخت کوش، در توسعه و پیشرفت کشور عزیزمان ایران را نمایان‌تر می‌نماید.

بر خود وظیفه می‌دانم این روز را بر تمامی تلاشگران عرصه کار و تولید، به ویژه همکاران عزیزم در شرکت ملّی صنایع مس ایران و مجتمع مس سونگون تبریک عرض نمایم همکارانی که در سال‌های گذشته، بیش از پیش ایثار و خود گذشتگی را در سنگر تولید به تصویر کشیده و نشان دادند با وجود تمامی مشکلات و محدودیت ها، در اعتلای شرکت ملّی صنایع مس ایران به افق‌های ترسیمی، از هیچ امری دریغ نمی‌نمایند و با افکار و ایده‌های نوین شان، بازو‌های توانمند وعرق‌های جبین شان توانستیم تهدید‌ها را به فرصت تبدیل کنیم چنانچه ثبت رکورد‌های تولیدی بی نظیر در تاریخ فعالیت شرکت ملّی صنایع مس ایران گواهی مبرهن بر این امر می‌باشد.

ضمن آرزوی توفیق و سلامتی برای شما عزیزان و خانواده‌های محترمتان و توفیق روزافزون در تمامی مراحل زندگی و آرزوی قبولی طاعات و عباداتتان در این ماه مبارک، مجدداً روز جهانی کار و کارگر را خدمت تک تک شما بزرگواران تبریک عرض می‌نمایم و رجای واثق دارم در سایه همت و کوشش شبانه روزی شما همکاران عزیز، امسال نیز این روند از موفقیت‌ها ادامه دار خواهد بود و شاهد اعتلای بیش از پیش شرکت ملّی صنایع مس ایران و مجتمع مس سونگون خواهیم بود. انشالله.

جهانگیر رضوی

مدیر مجتمع مس سونگون

منبع: تجارت گردان

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده