به گزارش میمتالز، وی به عدم توسعه روابط عمومیها متناسب با رشد و توسعه سازمان اشاره کرد و افزود همگام با رشد و توسعه سازمانها، روابط عمومیها باید به سمت توسعه افقی و عمودی حرکت کنند.
او ادامه داد: مسلما حرکت از روابط عمومی سنتی به مدرن اجتناب ناپذیر است چرا که با وقوع انقلاب چهارم صنعتی، رویکرد روابط عمومی به عنوان یکی از مشاغل در معرض حذف باید تغییر کند.
یعقوبی برنامه ریزی استراتژیک، فرآآیند محوری، ارتباطات استراتژیک، تحقیق و پژوهش را از شاخصههای روابط عمومی مدرن دانست و به عبور از نقش سنتی روابط عمومیها اشاره نمود و با اشاره به تاثیر انقلاب صنعتی بر مشاغلی از جمله روابط عمومی ها، گفت: امید است با بروز رسانی و تداوم یادگیری و تغییر پارادایم، بتوان در مسیر توسعه، رفع چالشهای آینده و ایفای نقش موثر در سازمان و امید آفرینی در جامعه حرکت نماییم.
گفتنی است، دومین گردهمایی مدیران و روسای روابط عمومیهای صنعتی و معدنی کشور، به میزبانی شرکت صنعتی و معدنی چادرملو به مدت سه روز برگزار شد که در این نشست، به چالشهای پیش روی روابط عمومیها و نقش روابط عمومیها در جهاد تبیین پرداخته شد.
منبع: صنایع معدنی فولاد سنگان