تاریخ: ۱۱ خرداد ۱۴۰۲ ، ساعت ۱۸:۲۳
بازدید: ۹۹
کد خبر: ۳۰۵۰۰۲
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی
مجمع میدکو

پورمند: دو شرکت میدکو در حال طی مراحل ورود به بورس هستند

می متالز - علی‌اصغر پورمند مدیرعامل میدکو گفت: دو شرکت فولاد سیرجان ایرانیان و فروسیلیس غرب پارس در حال طی مراحل و بررسی‌های لازم به منظور ورود به بورس هستند و البته عرضه سهام این دو شرکت در بورس به وضعیت بورس هم بستگی دارد.

پورمند: دو شرکت میدکو در حال طی مراحل ورود به بورس هستند

به گزارش می‌متالز، مجید قاسمی رئیس هیات مدیره میدکو هم ابراز امیدواری کرد که میدکو امسال سهام دستکم دو شرکت را در بورس عرضه کند.

مجید قاسمی رئیس هیات مدیره میدکو در مجمع این شرکت درباره خبر تخلف ۱۲۰۰ میلیارد تومانی که اخیرا از سوی یک مقام قضایی اعلام شد، توضیح داد: در این زمینه در کدال از سوی بانک پاسارگاد و شرکت سرمایه‌گذاری پارس آریان شفاف‌سازی شد. این موضوع ارتباطی به میدکو، بانک پاسارگاد و شرکت سرمایه‌گذاری پارس آریان ندارد. رقم اعلام شده ۱۲۰۰ میلیارد تومان نبوده بلکه ۶۰۰ میلیارد تومان بوده و این تسهیلات را هم شرکت سرمایه‌گذاری پارس آریان که شرکت سهامدار بانک است، گرفته و ارتباطی به بانک ندارد. شرکت سرمایه‌گذاری پارس آریان این تسهیلات را برای دو سهامدار میدکو و به منظور حمایت از میدکو گرفته و به موقع هم آن را تسویه کرده است. این تسهیلات یک ساله بوده و در سال ۱۳۹۹ با بالاترین نرخ گرفته شده و زودتر از موعد مقرر هم تسویه است. این پرونده در حال رسیدگی و مرحله صدور کیفرخواست است و مقام قضایی نباید در این مرحله اطلاع‌رسانی و مصاحبه می‌کرد. با این وجود مقام قضایی مصاحبه کرد و ما هم احترام می‌گذاریم، اما مطمئن باشید که در این رسیدگی روسفید خواهیم شد.

عناوین برگزیده