تاریخ: ۰۷ خرداد ۱۴۰۲ ، ساعت ۱۹:۲۸
بازدید: ۱۱۱
کد خبر: ۳۰۵۳۱۲
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
مدیرکل اقتصادی استان در دیدار با اعضاء اتاق بازرگانی خراسان رضوی گفت:

بررسی و تحلیل برنامه توسعه هفتم توسط بخش خصوصی در رسیدن به اهداف آن کمک خواهد کرد

‌می‌متالز - رضا خواجه نائینی که به همراه مدیران شورای هماهنگی دستگاه‌های تابعه وزارت اقتصاد در استان در دومین جلسه هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان خراسان رضوی حضور یافته بود، با اشاره به برنامه هفتم توسعه کشور بیان داشت: بررسی و تحلیل این برنامه توسط بخش خصوصی و تولیدکنندگان و همکاری با دولت در این خصوص موجب تسهیل در رسیدن به اهداف این برنامه خواهد شد.

به گزارش می‌متالز، خواجه نایینی با اشاره به ظرفیت‌های شورای هماهنگی دستگاه‌های تابعه وزارت امور اقتصادی و دارایی در استان گفت: این شورا آمادگی دارد با هدف رفع موانع تولید و توسعه استان در حوزه‌های مالیاتی، بانکها، گمرک، اموال تملیکی، بورس و بیمه با بخش خصوصی همکاری لازم را داشته باشد. خواجه نائینی تصریح کرد: تولیدکنندگان و بخش خصوصی با برگزاری چنین جلساتی با حضور مدیران دولتی می‌توانند در تصویب قوانین و مقررات که در راستای پیشرفت و توسعه کشور هستند، تاثیر گذار باشند.

وی در خصوص درگاه ملی مجوزها، سرمایه گذاری خارجی و بهبود فضای کسب و کار مطالبی را عنوان نمود.

در این جلسه اعضای اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان مسائل و مشکلات خود را در حوزه‌های مالیاتی، بانکها، گمرک، اموال تملیکی، بورس و بیمه مطرح نمودند و مدیران این دستگاه‌ها در خصوص مطالب عنوان شده توضیحاتی را ارائه نمودند.

گفتنی است مدیرکل امور اقتصادی و دارایی به همراه اعضای شورای هماهنگی دستگاه‌های تابعه وزارت امور اقتصادی و دارایی انتصاب اعضای جدید اتاق بازرگانی استان خراسان رضوی را به این اعضاء تبریک گفتند.

منبع: وزارت امور اقتصادی و دارایی

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده