تاریخ: ۲۳ خرداد ۱۴۰۲ ، ساعت ۱۹:۲۴
بازدید: ۱۱۳
کد خبر: ۳۰۶۳۴۵
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

تفاهم نامه همکاری آموزشی اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان البرز و شرکت سیمان آبیک منعقد شد

‌می‌متالز - در راستای تفاهم نامه همکاری سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور و شرکت سرمایه گذاری تأمین اجتماعی (شستا) و با هدف توسعه آموزش‌های مهارتی شاغلان بنگاه‌های اقتصادی، تفاهم نامه همکاری آموزشی به امضای مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان البرز و مدیرعامل شرکت سیمان آبیک رسید.

به گزارش می‌متالز، تفاهم نامه همکاری با هدف تحقق هم افزایی و همچنین بهره‌مندی هر چه بیشتر از ظرفیت‌های طرفین در راستای توانمندسازی حرفه‌ای و شغلی پرسنل شرکت سیمان آبیک صورت گرفت.

بهزاد غفاری مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان البرز در آیین تبادل تفاهم نامه همکاری آموزشی با شرکت سیمان آبیک، زمینه سازی و تسهیل گری ایجاد فرصت‌های شغلی، اشتغال و رشد تولید، تسهیل و تسریع در صدور ID مربیان (استادکاران مهارتی)، مشارکت در تدوین و بازنگری استاندارد‌های آموزش و تدوین استاندارد مطابق با نیاز، مشاوره آموزشی، هدایت شغلی و رهگیری اشتغال را از مهمترین اهداف این برنامه عنوان کرد.

وی افزود: همچنین تخصیص مربی مورد نیاز برای آموزش استاندارد مهارت‌های مبتنی بر شغل، شایستگی و سند حرفه، تسهیل و تسریع در بهره‌مندی از ظرفیت کارگاه‌های آموزشی فنی و حرفه‌ای، اخذ مجوز و تأسیس مرکز جوار و بین کارگاهی و مشارکت در آموزش به روش تعاملی را از مهمترین مزیت‌های همکاری بنگاه‌های اقتصادی با مجموعه فنی و حرفه‌ای در این تفاهم نامه عنوان شده است.

منبع: سیمان خبر

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده