تاریخ: ۲۳ خرداد ۱۴۰۲ ، ساعت ۲۰:۴۳
بازدید: ۴۸۸
کد خبر: ۳۰۶۳۶۶
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

امضای تفاهم‌نامه همکاری صحا و مس سرچشمه برای تامین مالی پروژه‌های فناور و دانش بنیان

‌می‌متالز - تفاهم‌نامه همکاری در حوزه تامین مالی پروژه‌های فناور و دانش بنیان میان صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع پیشرفته و شرکت مس سرچشمه به امضای مدیران عامل دو شرکت رسید.

به گزارش می‌متالز، تفاهم‌نامه همکاری در حوزه تامین مالی پروژه‌های فناور و دانش بنیان میان صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع پیشرفته و شرکت مس سرچشمه به امضای مدیران عامل دو شرکت رسید.

«محسن نادری منش» مدیرعامل صحا در این حلسه با تاکید بر اینکه تامین مالی در حوزه معدن و صنایع معدنی یکی از اولویت‌های این صندوق است به تشریح ظرفیت‌ها و ابزار‌های مختلف صندوق در این رابطه پرداخت و افزود: با توجه به برنامه‌های شرکت سرمایه گذاری مس سرچشمه، و ظرفیت‌ها و ماموریت‌های صندوق، تقاضا برای فعالیت مشترک زیاد است و ان شاالله این تفاهم نامه آغازی برای همکاری‌های بیشتر است.

«محمد عابدی‌نژاد» مدیر عامل شرکت سرمایه‌گذاری مس سرچشمه نیز در این مراسم ضمن تقدیر از اقدامات موثر و قابل توجه صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع پیشرفته به تشریح برخی از برنامه‌های شرکت سرمایه‌گذاری مس سرچشمه در حوزه تجهیزات صنعتی فن‌آور در صنایع پایین دستی اشاره کرد و گفت: با توجه به راهبرد‌های جدید این شرکت و هدف گذاری برای مشارکت در سرمایه‌گذاری صنایع دانش بنیان و فن‌آور معاونت فناوری و نوآوری در شرکت تشکیل شد.

منبع: شاتانیوز

عناوین برگزیده