تاریخ: ۲۴ خرداد ۱۴۰۲ ، ساعت ۲۱:۲۹
بازدید: ۱۵۱
کد خبر: ۳۰۶۵۶۶
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
طی نامه‌ای صورت گرفت؛

قدردانی وزیر صمت از نمایندگان ملت ایران در مجلس و ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران

قدردانی وزیر صمت از نمایندگان ملت ایران در مجلس و ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران
‌می‌متالز - وزیر صمت در نامه‌ای، از حسن اعتماد نمایندگان محترم ملت شریف ایران در مجلس در جریان بررسی صلاحیت و برنامه‌های پیشنهادی و نیز از ریاست محترم جمهوری برای سپردن مسوولیت خطیر وزارت صنعت، معدن و تجارت، قدردانی کرد.

به گزارش می‌متالز، متن نامه «عباس علی‌آبادی» وزیر صنعت، معدن و تجارت خطاب به نمایندگان محترم ملت شریف ایران در مجلس شورای اسلامی به شرح زیر است:

به نام خدا

رَبِّ أَدْخِلْنِی مُدْخَلَ صِدْقٍ وَأَخْرِجْنِی مُخْرَجَ صِدْقٍ وَاجْعَلْ لِی مِنْ لَدُنْکَ سُلْطَانًا نَصِیرًا

نمایندگان محترم ملت شریف ایران در مجلس شورای اسلامی

بر خود لازم می‌‎دانم از حسن اعتماد یکایک نمایندگان ارجمند در جریان بررسی صلاحیت و برنامه‌های پیشنهادی و نیز از ریاست محترم جمهوری برای سپردن مسوولیت خطیر وزارت صنعت، معدن و تجارت به اینجانب، صمیمانه قدردانی نمایم.

سیاست کلان وزارت صنعت، معدن و تجارت در کوتاه مدت ایجاد آرامش در فضای کسب و کار و برداشتن گام‌های عملی در راستای تحقق شعار سال «رشد تولید و مهار تورم» است تا ضمن توجه ویژه به رفاه و معیشت مردم، در میان مدت و بلندمدت نیز شاهد دستیابی به اهداف تعریف شده در زمینه رشد و توسعه صنعتی، معدنی و تجاری کشور مطابق برنامه‌های راهبردی باشیم.

اینجانب اعتماد نمایندگان ملت را امانتی بزرگ می‌دانم که با توکل بر خداوند، پایبندی به قانون و ارزش‌ها، عزم جهادی، رویکرد‌های دانش‌محور و کارشناسانه، همراهی همه دستگاه‌های اجرایی، تعامل سازنده و اثربخش با نمایندگان گرانقدر به ویژه کمیسیون‌های تخصصی مجلس شورای اسلامی در حفظ آن خواهم کوشید.

یقینا با تلاش وافر و هم‌افزایی همکاران خدوم و متخصص خود در حوزه‌های ستادی و عملیاتی این وزارتخانه در سراسر کشور، اهتمام خود را برای تحقق آنچه در پیشگاه ملت شریف ایران متعهد شده‌ام به کار خواهم بست.

امید است در پرتو عنایات الهی، توجهات حضرت، ولی عصر (عج)، رهبری داهیانه مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) و پشتیبانی‌های ریاست محترم جمهوری و همراهی و همدلی مجلس شورای اسلامی، خدمتگزاری لایق برای ملت عزیز ایران اسلامی بوده و در جهت اعتلای بیش از پیش نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران گام برداریم.

وَمَا تَوْفِیقِی إِلَّا بِاللَّهِ عَلَیْهِ تَوَکَّلْتُ وَإِلَیْهِ أُنِیبُ

عباس علی‌آبادی
وزیر صنعت، معدن و تجارت

منبع: شاتانیوز

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده