تاریخ: ۲۴ خرداد ۱۴۰۲ ، ساعت ۱۴:۰۷
بازدید: ۹۹
کد خبر: ۳۰۶۵۰۰
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

قدردانی وزیر جدید صمت از نمایندگان مجلس

‌می‌متالز - وزیر جدید صنعت، معدن و تجارت با انتشار پیامی از حسن اعتماد نمایندگان مجلس تشکر و قدردانی کرد.

به گزارش می‌متالز، عباس علی‌آبادی در این پیام تصریح کرده است: بر خود لازم می‌‎دانم از حسن اعتماد یکایک نمایندگان ارجمند در جریان بررسی صلاحیت و برنامه‌های پیشنهادی و نیز از ریاست محترم جمهوری برای سپردن مسئولیت خطیر وزارت صنعت، معدن و تجارت به اینجانب، صمیمانه قدردانی کنم.

وی افزود سیاست کلان وزارت صنعت، معدن و تجارت در کوتاه مدت ایجاد آرامش در فضای کسب و کار و برداشتن گام‌های عملی در راستای تحقق شعار سال «رشد تولید و مهار تورم» است تا ضمن توجه ویژه به رفاه و معیشت مردم، در میان مدت و بلندمدت نیز شاهد دستیابی به اهداف تعریف شده در زمینه رشد و توسعه صنعتی، معدنی و تجاری کشور مطابق برنامه‌های راهبردی باشیم.

علی آبادی ادامه داد: اینجانب اعتماد نمایندگان ملت را امانتی بزرگ می‌دانم که با توکل بر خداوند، پایبندی به قانون و ارزش‌ها، عزم جهادی، رویکرد‌های دانش‌محور و کارشناسانه، همراهی همه دستگاه‌های اجرایی، تعامل سازنده و اثربخش با نمایندگان گرانقدر به ویژه کمیسیون‌های تخصصی مجلس شورای اسلامی در حفظ آن خواهم کوشید.

وی در این پیام تصریح کرد: یقیناً با تلاش وافر و هم‌افزایی همکاران خدوم و متخصص خود در حوزه‌های ستادی و عملیاتی این وزارتخانه در سراسر کشور، اهتمام خود را برای تحقق آنچه در پیشگاه ملت شریف ایران متعهد شده‌ام به کار خواهم بست. امید است در پرتو عنایات الهی، توجهات حضرت، ولی عصر (عج)، رهبری داهیانه مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) و پشتیبانی‌های ریاست محترم جمهوری و همراهی و همدلی مجلس شورای اسلامی، خدمتگزاری لایق برای ملت عزیز ایران اسلامی بوده و در جهت اعتلای بیش از پیش نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران گام برداریم.

عباس علی‌آبادی با ۱۸۷ رأی موافق، ۵۸ رأی مخالف، ۸ رأی ممتنع، ۲ رأی باطله از ۲۵۵ نماینده حاضر در مجلس، رأی اعتماد گرفت و به عنوان وزیر صنعت، معدن و تجارت انتخاب شد.

منبع: خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا)

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده