تاریخ: ۲۴ خرداد ۱۴۰۲ ، ساعت ۰۸:۱۹
بازدید: ۱۴۰
کد خبر: ۳۰۶۸۶۳
سرویس خبر : خودرو و قطعه سازی

زمزمه‌های ریزش قیمت کامیون در بازار طی روز‌های آینده

‌می‌متالز - فعالان بازار کامیون با توجه به کاهش قیمت ارز و ریزش قیمت خودرو‌های سواری احتمال ریزش قیمت کامیون را در روز‌های آینده منتفی نمی‌دانند.

به گزارش می‌متالز، ز با توجه به کاهش قیمت ارز و ریزش قیمت خودرو‌های سواری احتمال ریزش قیمت کامیون را در روز‌های آینده منتفی نمی‌دانند.

بازار خودرو‌های سواری در روز‌های اخیر تکانه‌های نزولی قابل توجهی داشته است، اما این که بازار کامیون نیز دچار این تکانه‌ها شود در هاله‌ای از ابهام است. فعالان بازار کاهش اندک قیمت کامیون را تایید می‌کنند و احتمال ریزش بیشتر قیمت‌ها را در روز‌های آینده نیز منتفی نمی‌دانند با این حال معتقدند نمی‌توان با قاطعیت از ریزش قیمت سخن گفت.

بر اساس قیمت‌های اعلام شده در فضای مجازی و سایت‌ها و پلتفرم‌های فروش کالا کامیون بنز تک صفرکیلومتر خشک را می‌توان اندکی بیشتر ۳ میلیارد تومان خریداری کرد.

بررسی آگهی‌های فروش کامیون در سایت دیوار نشان می‌دهد کامیون کامیون بنز تک باری خشک ١٤٠١ به قیمت ۳ میلیارد و ۵۰ میلیون تومان قابل خریداری است.

این در حالیست که یک فروشنده کامیون بنز کمپرسی تک ۱۹۲۴ مدل ۱۳۸۱ را با کارکرد ۵۵۵ هزار کیلومتر به قیمت ۳ میلیارد و ۱۵۰ میلیون تومان آگهی کرده است. این کامیون بی رنگ بوده و کولردار است.

فروشنده دیگری کامیون بی ام سی میکسر مدل ۱۳۸۷ را به قیمت ۱۱ میلیارد تومان در معرض فروش گذاشته است. کامیون تک باری آمیکو خشک ۱۴۰۲ را نیز بر اساس آگهی‌های ثبت شده در این سایت می‌توان به قیمت ۴ میلیارد تومان خریداری کرد. این کامیون تک باری ۱۹ تن آمیکو بوده و فروشنده حاضر به فروش به صورت چند مرحله‌ای است، اما خریدار ۶۰ درصد مبلغ را باید در ابتدای معامله پرداخت نماید.

همچنین در این سایت بر اساس آگهی ثبت شده می‌توان کامیون کشنده DAFXF۴۸۰-۲۰۱۹ پلاک شده مدل ۱۳۹۹ را با پیش پرداخت ۴٬۹۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ تومان واقساط ۱۲۰ میلیونی ۲۴ ماهه یا اقساط ۱۰۰ میلیونی ۳۰ ماهه خریداری کرد.

در بین آگهی‌های ثبت شده در این سایت کامیون اکتروس جفت مدل ۱۳۸۴ نیز خودنمایی می‌کند که با کارکرد ۸۰۰ هزار کیلومتر به قیمت ۵ میلیارد و ۸۰۰ میلیون در معرض فروش گذاشته شده است.

فروشنده در مورد ویژگی‌های این کامیون نوشته است کاملا بی رنگ است و فنر‌ها فابریک بوده و سیستم سیم کشی این کامیون هم دست نخورده است. ضمنا اتاق عقب نو تایر‌ها همه نو و داخل کابین مشابه صفر اپشن‌ها فعال است.

منبع: شبکه خبری تحلیلی صنعت حمل و نقل (تین نیوز)

عناوین برگزیده