تاریخ: ۲۴ خرداد ۱۴۰۲ ، ساعت ۲۲:۱۶
بازدید: ۲۵۲
کد خبر: ۳۰۶۹۹۵
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
رئیس اداره صمت شهرستان عنبرآباد:

اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان عنبرآباد رتبه نخست اشتغال شهرستان را به خود اختصاص داد

‌می‌متالز - رئیس اداره صمت شهرستان عنبرآباد از کسب رتبه نخست این اداره در بین ادارات شهرستان عنبراباد در حوزه اشتغال خبر داد.

به گزارش می‌متالز، رئیس اداره صمت شهرستان عنبرآباد از کسب رتبه نخست این اداره در بین ادارات شهرستان عنبراباد در حوزه اشتغال خبر داد.

ذبیح الله خسروی با بیان اینکه اداره صمت شهرستان عنبرآباد در حوزه اشتغال فعال‌ترین اداره این شهرستان است، اظهار داشت: بر اساس اطلاعات ثبت شده در سامانه رصد در شهرستان عنبرآباد و در سال گذشته توسط این اداره تعداد ۵۶۰ نفر اشتغال ثبت شده است که در شهرستان بالاترین آمار ثبت شده در سال ۱۴۰۱ است.

وی افزود: سال گذشته و پس از ابلاغ سیاست‌های اداره کل صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان مبنی ایجاد تحول در اشتغال جنوب کرمان، اداره صمت شهرستان عنبرآباد نیز از همه ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های موجود برای رشد اشتغالزایی در شهرستان استفاده و توانست این امر مهم را تحقق بخشد.

لازم به ذکر است در کارگروه اشتغال شهرستان عنبرآباد توسط فرماندار از رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت عنبرآباد به دلیل ثبت اشتغال ۵۶۰ نفر در سامانه رصد و کسب رتبه نخست در اشتغالزایی شهرستان، با اهداء لوح تقدیر تجلیل شد.

منبع: سازمان صنعت، معدن و تجارت استان جنوب استان کرمان

عناوین برگزیده