تاریخ: ۳۰ خرداد ۱۴۰۲ ، ساعت ۱۹:۴۹
بازدید: ۲۰۵
کد خبر: ۳۰۷۲۵۳
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
مدیرکل خدمات کسب و کار وزارت صمت مطرح کرد؛

تغییر توسعه کسب و کار به رویکرد توسعه اکوسیستمی/ بازارسازی و تولید محصولات بر اساس ذائقه مشتری

تغییر توسعه کسب و کار به رویکرد توسعه اکوسیستمی/ بازارسازی و تولید محصولات بر اساس ذائقه مشتری
‌می‌متالز - مدیرکل خدمات کسب و کار وزارت صمت اعلام کرد که رویکرد توسعه کسب و کار به‌طور کامل تغییر کرده و به رویکرد توسعه اکوسیستمی با مدل‌های مختلف تقسیم شده است.

به گزارش می‌متالز، «امیرحسین اسدی» مدیرکل خدمات کسب و کار وزارت صمت، در مورد محور‌های برنامه کلان خدمات کسب و کار، ضمن بیان مطلب فوق گفت: رویکرد توسعه کسب و کار کاملاً تغییر کرده و از رویکرد ایجاد یک شهرک یا زیر ساخت با کار عمرانی و دادن تسهیلات، به رویکرد توسعه اکوسیستمی با مدل‌های مختلف تقسیم شده است.

وی افزود: برای توسعه کسب و کار با رویکرد جدید، فقط به تسهیلات و ایجاد شهرک نگاه نمی‌کنیم بلکه اول به بازار فروش، مطالعات بازار، دیجیتال مارکتینگ، بازارسازی، منطقه‌بندی بازار بین‌المللی، بازار داخلی و ... باید توجه داشته باشیم.

مدیرکل خدمات کسب و کار وزارت صمت تاکید کرد: اگر کسی بخواهد در راه‌اندازی کسب و کار موفق باشد، باید نگاهش به این مدل‌ها باشد، زیرا در رویکرد جدید، دیگر انبار جایی ندارد و بیشتر، پیش فروش، بازارسازی و تولید محصولات بر اساس ذائقه مشتری مدنظر است.

منبع: شاتانیوز

عناوین برگزیده
هلدینگ
«پدرام پیروی‌نسب» مدیرعامل هلدینگ توسعه و تجهیز معادن امداد در گفت‌و‌گو با «می‌متالز» عنوان کرد:

هلدینگ "معادن امداد" از ۳۷ سال پیش فعالیت‌های خود را با معدنکاری سنگ ساختمانی آغاز کرد/ توسعه، سرمایه‌گذاری و فعالیت‌های جدی هلدینگ "معادن امداد" در حوزه‌های مختلف معدنی از اکتشاف تا فرآوری/ در مرز بین استان کردستان و آذربایجان غربی محدوده مستعد طلا را شناسایی کرده‌ایم و در مرحله اخذ گواهی کشف و بهره‌برداری هستیم