تاریخ: ۲۶ خرداد ۱۴۰۲ ، ساعت ۱۶:۴۶
بازدید: ۹۶
کد خبر: ۳۰۷۳۱۱

لزوم سرعت بخشی به پروژه راه آهن جهرم

‌می‌متالز - معاون ساخت و توسعه راه آهن کشور گفت: ماهانه برای بررسی و میزان عملیات اجرا شده از پروژه بازدید خواهم کرد.

به گزارش می‌متالز، خطیبی معاون ساخت و توسعه راه آهن کشور با همراهی مهندس شعبانی فرماندار ویژه شهرستان جهرم از کارگاه و مسیر اجرای پروژه راه آهن جهرم بازدید کردند.

محمدحسن شعبانی فرماندار ویژه شهرستان جهرم در جریان این بازدید ۵ ساعته اظهار داشت: فاز اول پروژه آهن جهرم به طول ۳۱ کیلومتر در حال اجرا است.

وی بر لزوم تسریع در روند اجرای احداث این پروزه تاکید کرد و افزود: بیش از ۴۵ عدد ماشین آلات راه سازی در این پروژه در حال فعالیت هستند.

نماینده عالی دولت در شهرستان جهرم با اشاره به اینکه معطلی و کندی در روند اجرای پروژه‌های عمرانی شهرستان جهرم قابل قبول نیست، گفت: همه مسوولان شهرستان از ابتدا در کنار پروژه‌ها بوده و هستند و به همین دلیل از پیمکانکاران توقع داریم که با سرعت بیشتری روند اجرای پروژه‌ها دنبال شود.

در ادامه عباس خطیبی، معاون ساخت و توسعه راه آهن کشور گفت: عزم شرکت ساخت و توسعه زیربنا‌های حمل و نقل کشور به ساخت و سرعت بخشی به راه آهن جهرم است.

وی افزود: طرح مطالعاتی ایستگاه راه آهن جهرم توسط مشاور در حال انجام است و به زودی نهایی و مراحل ساخت و آغاز آن اجرا خواهد شد.

معاون ساخت و توسعه راه آهن، بنادر و فرودگاه‌های شرکت ساخت و توسعه زیربنا‌های حمل و نقل کشور بر لزوم سرعت بخشی به پروژه راه آهن جهرم تاکید کرد و اعلام کرد: ماهانه برای بررسی این پروژه و میزان عملیات اجرا شده به محل پروژه خواهم آمد تا شخصا از روند اجرا آن بازدید کنم.

منبع: خبرگزاری فارس

عناوین برگزیده