تاریخ: ۳۱ خرداد ۱۴۰۲ ، ساعت ۱۵:۰۱
بازدید: ۴۹
کد خبر: ۳۰۷۳۹۷
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

مرحله دوم عرضه اولیه «نیان» تا ساعت ۱۴ ادامه دارد

‌می‌متالز - عرضه اولیه نیان به شیوه قیمت ثابت برای سایر سرمایه‌گذاران (کد‌های حقیقی و حقوقی) از ساعت ۱۲ الی ۱۴ قابل خریداری شده است. مشارکت‌کنندگان در این عرضه اولیه می‌توانند حداکثر برای خرید ۵۰ سهم ثبت سفارش انجام بدهند.

به گزارش می‌متالز، پس از پذیرش شرکت نیان الکترونیک در فرابورس، امروز چهارشنبه (۳۱ خرداد ۱۴۰۲) این شرکت با نماد نیان در دو مرحله و به روش ترکیبی مورد معامله قرار گرفت.

در مرحله نخست سرمایه‌گذاران واجد شرایط (صندوق‌های سرمایه گذاری سهامی و مختلط) از طریق ایستگاه‌های معاملاتی نامک، مجاز به خرید این عرضه اولیه بودند. دوره سفارش‌گیری برای واجدین شرایط در بازه ۹:۱۵ لغایت ۱۱:۱۵ بود. باتوجه به اینکه مرحله نخست به شیوه حراج قیمتی انجام شد، اولویت سفارش‌ها در ابتدا با قیمت و در قیمت‌های برابر با زمان ارسال سفارش بوده است. نماد نیان در مرحله نخست با قیمت ۷۹۶۲۵ ریالی کشف قیمت شده و هر کد مجاز به خرید حداکثر ۲۲۰ هزار سهم بوده است.

فرصت دو ساعته سفارش‌گذاری مرحله دوم

عرضه اولیه نیان پس از کشف قیمت ۷۹۶۲۵ ریالی، طی مرحله دوم به شیوه قیمت ثابت برای سایر سرمایه‌گذاران (کد‌های حقیقی و حقوقی) از ساعت ۱۲ الی ۱۴ قابل خریداری شده است. مشارکت‌کنندگان در این عرضه اولیه می‌توانند حداکثر برای خرید ۵۰ سهم ثبت سفارش انجام بدهند.

پس از اتمام بازه زمانی دوره سفارش‌گذاری، آمار دقیق مشارکت‌کنندگان و میزان سهام اختصاص یافته به هر کد معاملاتی مشخص خواهد شد.

منبع: پایگاه خبری بازار سرمایه ایران (سنا)

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده