تاریخ: ۲۸ خرداد ۱۴۰۲ ، ساعت ۱۹:۳۹
بازدید: ۶۷
کد خبر: ۳۰۷۴۷۴

آغاز عملیات اجرایی راه آهن در خراسان‌جنوبی طی دو ماه آینده

‌می‌متالز - استاندار خراسان‌جنوبی گفت: طی دو ماه آینده شاهد آغاز عملیات اجرایی راه آهن در خراسان‌جنوبی خواهیم بود.

به گزارش می‌متالز، جواد قناعت، استاندار خراسان‌جنوبی، امروز ۲۸ خردادماه در شورای اداری خراسان جنوبی اظهار کرد: دو سال قبل در چنین روزی حجت الاسلام رئیسی به عنوان رئیس جمهور انتخاب شدند.

وی با تاکید بر تبیین دستاورد‌های دو ساله دولت برای مردم، بیان کرد: شورای اداری مکانی برای سیاست گذاری است.

استاندار خراسان‌جنوبی با بیان اینکه گزارش‌های این شورا از اهمیت فوق العاده‌ای برخوردار است، ادامه داد: مدیران باید برای این جلسه از آمادگی لازم و کافی برخوردار باشند.

قناعت با اشاره به اینکه در سال ۱۴۰۱ خراسان‌جنوبی در جذب سرمایه گذاری خارجی رتبه نهم کشور را به دست آورد، تصریح کرد: کسب این آمار قابل توجه و تأمل است که توسط مرکز ارائه شد.

وی اظهار کرد: این امر که یک استان در پایین جدول‌ها از منظر اقتصادی با تلاش فراوان در جذب سرمایه گذاری خارجی به رتبه نهم رسیده جای خرسندی دارد.

استاندار خراسان‌جنوبی با تأکید بر اینکه در ایجاد باند دوم نیز رتبه‌های بسیار خوبی جذب کرده‌ایم، افزود: از نظر اقتصادی هدف گذاری بسیار خوبی داشته‌ایم.

قناعت با بیان اینکه طی دو ماه آینده شاهد آغاز عملیات اجرایی راه آهن در خراسان‌جنوبی خواهیم بود، یادآور شد: اعتبار در نظر گرفته شده برای پروژه عملیات اجرایی گازرسانی دشتک- زابل- نهبندان - سربیشه، هشت هزار میلیارد تومان است.

آغاز عملیات اجرایی راه آهن در خراسان‌جنوبی طی دو ماه آینده
ناصر ناصری، معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری خراسان‌جنوبی نیز اظهار کرد: ۲۸ خردادماه سالروز انتخابات ریاست جمهوری و شرکت حماسه آفرین مردم در انتخابات است.

وی با اشاره به چالش‌های دولت، ادامه داد: دولت سیزدهم برای برون رفت از این چالش‌ها تصمیمات سختی گرفت.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری خراسان‌جنوبی بیان کرد: دشمن با تمام توان در حال کار کردن است تا با تهاجم فرهنگی و فکری ایمان روحیه جوانان را نشانه گرفته و باید پاسخگوی این اقدامات باشیم.

ناصری با اشاره به دستاورد‌های دولت در حوزه‌های مختلف مسکن، علم و فناورری، راه، برق و اشتغال، افزود: باید با بیان دستاورد‌ها از ناامیدی جوانان جلوگیری کرد.

وی با اشاره به برگزاری دوره‌های آموزشی جهاد تبیین در ادارات، بیان کرد: از ابتدای دولت تاکنون ۱۵ آزمون استخدامی برگزار شده و در سال جاری نیز ۱۳۱۷ نفر از طریق آزمون استخدامی جذب خواهند شد.

آغاز عملیات اجرایی راه آهن در خراسان‌جنوبی طی دو ماه آینده

منبع: خبرگزاری بین اللملی قرآن

عناوین برگزیده