تاریخ: ۰۱ تير ۱۴۰۲ ، ساعت ۲۲:۲۲
بازدید: ۱۲۲
کد خبر: ۳۰۷۵۶۷
سرویس خبر : فلزات غیرآهنی

کلنگ‌زنی واحد تولید کنسانتره مس رمشک

‌می‌متالز - معاون امور معادن و صنایع معدنی این اداره کل از کلنگ‌زنی واحد تولید کنسانتره مس رمشک در جنوب کرمان در آغاز دهه تولید و تجارت خبر داد.

به گزارش می‌متالز، محمد مجاز امروز در حاشیه کلنگ‌زنی کارخانه کنسانتره مس رمشک اظهار داشت: اداره کل صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان در جهت افزایش تولید و اشتغالزایی، احداث صنایع معدنی متعددی را در نقاط مختلف این منطقه در دستور کار خود قرار داده و تعداد صنایع معدنی احداث شده در جنوب کرمان بیانگر تحقق این مهم است.

وی افزود: در آغاز دهه تولید و تجارت فاز نخست واحد فرآوری و کنسانتره مس در منطقه رمشک از توابع شهرستان قلعه‌گنج با حضور فرماندار شهرستان و امام جمعه اهل تسنن منطقه رمشک، کلنگ‌زنی شد تا گام مهمی را در جهت رشد تولید، افزایش اشتغالزایی و رسیدن به اهداف نامگذاری سال توسط رهبر معظم انقلاب برداشته باشیم.

معاون امور معادن و صنایع معدنی اداره کل صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان، خاطرنشان کرد: این واحد با ظرفیت تولید ۵ هزار تن در سال و اشتغالزایی برای ۲۰۰ نفر به‌طور مستقیم با سرمایه‌گذاری ۶ هزار میلیارد ریال در زمینی به مساحت ۳ هکتار در مدت زمان یک سال احداث خواهد شد.

منبع: خبرگزاری فارس

عناوین برگزیده