تاریخ: ۳۰ خرداد ۱۴۰۲ ، ساعت ۱۴:۲۴
بازدید: ۴۸
کد خبر: ۳۰۷۷۴۶
سرویس خبر : خودرو و قطعه سازی

۱۰۰۰ خودرو رسوبی در گمرک بوشهر و گناوه تعیین تکلیف شد

‌می‌متالز - مدیرکل گمرک بوشهر از تعیین تکلیف تمامی کالا‌های رسوبی در گمرکات استان خبر داد و گفت: بیش از یک‌هزار خودرو رسوبی در گمرک بوشهر و گناوه تعیین تکلیف شد.

به گزارش می‌متالز، علی سلیمانی ظهر امروز در جریان بازدید هیات قضایی از انبار‌های گمرکات دیلم، گناوه و ریگ در شمال استان بوشهر از تسریع در روند ترخیص کالا تجاری در استان خبر داد و اظهار داشت: گمرکات استان بوشهر با تجهیز با سامانه‌های مختلف امکان تسریع خدمات به جامعه هدف فراهم شده است.

وی با بیان اینکه از رسوب کالا‌های تجاری در گمرکات جلوگیری می‌شود از تعیین تکلیف تمامی کالا‌های مهلت منقضی شده یا همان رسوبی و متروکه در گمرکات استان بوشهر خبر داد و افزود: در ترخیص کالا‌ها و محموله‌ها از همه ظرفیت‌ها استفاده می‌شود و در این زمینه از دپو کالا در گمرکات جلوگیری می‌شود.

مدیرکل گمرک بوشهر اضافه کرد: کالا‌های متروکه و رسوبی از سنوات گذشته و سال‌ها قبل در گمرکات استان بوشهر مانده بود که خوشبختانه با تلاش صورت گرفته توسط گمرک و دستگاه‌های ذی‌ربط تمامی این قبیل کالا‌ها تعیین تکلیف شده‌اند.

سلیمانی با تأکید بر اینکه هیچ کالای رسوبی در گمرکات استان که تعیین تکلیف نشده باشد، نداریم گفت: خوشبختانه تکلیف بیش از یک‌هزار خودرو رسوبی که به دلایل مختلف در گمرک بوشهر و گناوه دپو شده بود مشخص و تحویل سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی شد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده