تاریخ: ۰۳ تير ۱۴۰۲ ، ساعت ۲۲:۵۰
بازدید: ۸۲
کد خبر: ۳۰۷۸۷۹
سرویس خبر : اجتماعی

درخشش تیم ورزشی شرکت سیمان خزر در مسابقات اردبیل

‌می‌متالز - درخشش تیم کاراته کارگری شرکت سیمان خزر در مسابقات قهرمانی کاراته کنترلی کارگران و کارخانجات کشور در استان اردبیل و کسب مقام سومی در مسابقات و راهیابی دو نفر از اعضای تیم به تیم ملی کاراته کارگری کشور در مسابقات ایتالیا.

به گزارش می‌متالز، نقی نوروزی مسوول هیات کاراته کارگری استان گیلان و رئیس شورای داوران هیات کاراته استان روز شنبه مورخ۱۴۰۲/۴/۳ به همراه بابک گودرزوند از اعضای تیم کاراته سیمان خزر به مسابقات کارگری کشوری در استان اردبیل با حضور در دفتر رشت شرکت سیمان خزر ضمن تقدیم کاپ و حکم مسابقات، با اسحق جمال امیدی مدیر عامل و نائب رئیس هیات مدیره دیدار و گفتگو کردند.

مدیرعامل شرکت سیمان خزر: عشق و غیرت تیم کاراته کارگری استان گیلان نشان از سلحشوری و جوانمردی مسوولین و اعضای اخلاق‌مدار آن دارد.

جمال امیدی گفت: شرکت سیمان خزر در راستای ایفای مسوولیت‌های فرهنگی و اجتماعی، برنامه ریزی توسعه ورزش‌های همگانی و حرفه‌ای را در دست اقدام داشته و در حال حاضر در چند رشته ورزشی تیم‌های کارگری در سطح شهرستان و استان را حمایت و سازماندهی می‌نماید.

وی افزود: با زحمات مسوول دلسوز هیات کاراته کارگری استان جناب آقای دکتر نوروزی، آینده این رشته ورزشی درخشان و با حمایت‌های مسوولین، جهت استان گیلان افتخار آفرین خواهد بود.

در ادامه این دیدار، نوروزی مسوول هیات کارگری کاراته استان گیلان و رئیس شورای داوران هیات کاراته استان از حمایت‌های مدیریت و مجموعه شرکت سیمان خزر برای حضور تیم کاراته شرکت در مسابقات کارگری کشوری در استان اردبیل و کسب مقام سوم کشور تشکر و قدردانی نمود.

شایان ذکر است تیم شرکت سیمان خزر در مسابقات قهرمانی کاراته کنترلی کارگران و کارخانجات کشور متشکل از بابک گودرزوند، امیر عدلخواه، آرمین روحبانی، محمد شبرنگ و فرزام صادقی ازتاریخ ۱۴۰۲/۳/۳۰لغایت ۱۴۰۲/۴/۱در مجتمع کشت و صنعت مغان استان اردبیل با سایر تیم‌های شرکت کننده به رقابت پرداختند و در پایان به مقام سوم مسابقات این دوره دست یافتند.

لازم به ذکر است در پایان این مسابقات دو تن از اعضای تیم شرکت سیمان خزر به نام محمد شبرنگ و فرزام صادقی برای عضویت در تیم ملی کاراته کارگری ایران جهت شرکت در مسابقات قهرمانی کاراته کارگران جهان به میزبانی کشور ایتالیا دعوت شدند.

منبع: کاشف اسرار

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده