تاریخ: ۰۷ فروردين ۱۴۰۱ ، ساعت ۱۶:۰۵
بازدید: ۱۸۸
کد خبر: ۲۵۳۵۱۵
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

دستاورد‌های ملی و استانی شرکت سیمان خزر حاصل تلاش تمام همکاران است

‌می‌متالز - مدیر عامل شرکت سیمان خزر لوشان با فرماندار شهرستان رودبار دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش می‌متالز، دکتر اسحق جمال امیدی با حضور در دفتر فرمانداری شهرستان رودبار ضمن تبریک انتصاب فرماندار و همچنین تبریک سال نو با مهندس طهمورث عموپور سرپرست فرمانداری شهرستان رودبار دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار اسحق جمال امیدی مدیرعامل شرکت سیمان خزر اوضاع کنونی و اقدامات موثر در روند جاری کارخانه در دپارتمان‌های مختلف کارخانه را شرح داده و برنامه‌ها و چشم انداز آتی شرکت در تولید و تحویل و نیز انجام مسوولیت‌های اجتماعی و زیست محیطی را بیان کرد.

اسحق جمال امیدی افزود: علی رغم تحریم‌های ظالمانه استکبار جهانی و مشکلات عدیده در تامین قطعات مورد نیاز خطوط تولید و همچنین مشکلات قطعی گاز خانواده سیمان خزر با شعار هم دلی و همت مضاعف پرسنل خدوم ضمن به روز رسانی خطوط تولید و تحویل پایدار را در سرلوحه فعالیت‌های خود قرار داده و ضمن دست یابی به تمامی برنامه‌های از پیش تعیین شده خود توانست به رکورد بی سابقه‌ای در کل ادوار سیمان خزر دست یابد.

طهمورث عموپور فرماندار شهرستان رودبار نیز در این دیدار گفت: با توجه به دستور و تاکیدات استاندار گیلان و نماینده شهرستان رودبار حمایت از بخش صنعت و واحد‌های صنعتی، آمادگی فرمانداری را جهت حمایت از تولید و رفع موانع اعلام کرد.

منبع: خبرگزاری برنا

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده