تاریخ: ۰۴ تير ۱۴۰۲ ، ساعت ۲۰:۱۲
بازدید: ۷۲
کد خبر: ۳۰۷۹۱۵
سرویس خبر : آهن و فولاد

ثبات قیمت میلگرد در بازار داخلی آمریکا

‌می‌متالز - تازه‌ترین گزارش از بازار جهانی فولاد از ثبات قیمت میلگرد در بازار داخلی آمریکا حکایت دارد.

به گزارش می‌متالز، بر اساس جدیدترین شماره نشریه متال بولتن، در حالی قیمت وارداتی میلگرد آمریکا کاهش یافت که قیمت این محصول در بازار داخلی این کشور بدون تغییر گزارش شد.

در این راستا، ارزیابی روزانه فست‌مارکتز نشان می‌دهد شاخص قیمت وارداتی میلگرد تقویتی فوب کارخانه آمریکا ۴۵٫۵۰ دلار به ازای هر هاندریدویت (۹۱۰ دلار به ازای هر تنک) بود که این نرخ در مقایسه با هفته گذشته بدون تغییر باقی ماند.

همچنین شاخص قیمت وارداتی میلگرد تقویتی تحویل فوری به بندر هیوستون با قیمت ۸۶۰ تا ۸۹۰ دلار به ازای هر تنک منعقد شد که این بازه قیمتی نسبت به هفته گذشته شاهد افت ۱٫۱۳ درصدی بود این محصول در این بازه زمانی ۸۷۰ تا ۹۰۰ دلار معامله می‌شد.

در همین حال، یک مصرف کننده میلگرد در این باره گفت: انتظار کاهش قیمت میلگرد را دارد، اما یک تاجر اذعان کرد که قیمت گذاری به صورت جانبی باقی خواهد ماند.

همچنین مصرف کننده دیگری تصریح کرد: ما انتظار داریم هر روز شاهد کاهش قیمت باشیم. به گفته یک معامله گر، چشم انداز بازار نزولی نبود. آنان در این باره گفتند: مردم فقط آنچه را که نیاز دارند، می‌خرند، زیرا نگران چشم انداز کاهش قیمت هستند.

منبع: فولادبان

عناوین برگزیده