تاریخ: ۳۱ خرداد ۱۴۰۲ ، ساعت ۰۹:۵۳
بازدید: ۱۰۸
کد خبر: ۳۰۷۹۵۹
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
موسوی:

پرونده‌های مرتبط با انبار‌های منطقه ویژه اقتصادی شیراز تعیین تکلیف می‌شود

‌می‌متالز - رئیس کل دادگستری فارس گفت: ۱۰ پرونده مرتبط با انبار‌های منطقه ویژه اقتصادی شیراز و گمرک استان تعیین تکلیف نشده است که با دستور فوری طی یک ماه آینده این کالا‌ها نیز تعیین تکلیف خواهند شد.

به گزارش می‌متالز، حجت الاسلام والمسلمین سیدکاظم موسوی در خصوص این خبر بیان کرد: کالا‌هایی که در این انبار‌ها موجود است اغلب مربوط به پرونده‌های سال جاری و یا اواخر سال گذشته می‌باشد و کالا‌های ما قبل آن همگی تعیین تکلیف شده است.

وی افزود: در این بازدید نظم و انضباط و چینش انبار‌ها بسیار مطلوب ارزیابی شد و دستورات لازم در خصوص تعیین تکلیف کالا‌های موجود در انبار‌های سازمان اموال تملیکی استان فارس و منطقه ویژه اقتصادی شیراز به خصوص ماشین آلات راهسازی و خودرو‌های سنگین داده شد تا هرچه سریع‌تر این کالا‌ها تعیین تکلیف شود.

او ادامه داد: دستورات لازم در راستای برگزاری مزایده فروش این کالا‌ها نیز به دادگاه انقلاب اسلامی شیراز، تعزیرات حکومتی و دادگاه کیفری ۲ شیراز داده شده است.

رئیس شورای قضائی استان فارس تصریح کرد: با ورود دادگستری استان به موضوع تعیین تکلیف کالا‌های موجود در انبار‌ها از سال گذشته تنها ۱۰ پرونده مرتبط با انبار‌های منطقه ویژه اقتصادی شیراز و گمرک استان تعیین تکلیف نشده بود که با دستور فوری طی یک ماه آینده این کالا‌ها نیز تعیین تکلیف خواهد شد.

منبع: خبرگزاری برنا

عناوین برگزیده