تاریخ: ۰۵ تير ۱۴۰۲ ، ساعت ۱۴:۱۴
بازدید: ۱۰۰
کد خبر: ۳۰۷۹۷۷
سرویس خبر : فلزات غیرآهنی
مدیر امور معدن اعلام کرد مجتمع مس سرچشمه رفسنجان:

رشد ۵۰ درصدیِ تولید سنگ سولفور، اکسید و باطله در مس سرچشمه

‌می‌متالز - مدیر امور معدن مجتمع مس سرچشمه رفسنجان گفت: در سه ماهه نخست امسال، در سال مهار تورم و رشد تولید، موفق به ثبت رکورد جدید تولید سولفور، اکسید و باطله در معدن مس سرچشمه شدیم.

به گزارش می‌متالز، محمدسجاد جعفری امروز پنجم تیرماه در تشریح آمار عملکرد تولید سه ماهه نخست امسال و رکورد‌های تولیدی و مقایسه آن با مدت مشابه سال قبل اظهار کرد: در بهار امسال مجموعه سولفور ارسالی به کارخانجات فرآوری به میزان هشت میلیون و ۲۶۶ هزار و ۷۹۵ تن بوده و نیز یک میلیون و ۲۶۹ هزار و ۳۷۵ تن اکسید از معدن مس سرچشمه ارسال شد.

وی در حوزه تولید باطله هم گفت: در این مدت به میزان ۲۲ میلیون و ۹۲۲ هزار و ۱۷۰ تن باطله داشتیم و مجموع کل استخراج هم در این بازه زمانی ۳۲ میلیون و ۴۵۹ هزار و ۳۴۰ تن بود که ۲۳.۴ درصد رشد بالاتر از برنامه پیش‌بینی تولید را شاهدیم.

جعفری بیان کرد: نسبت به مدت مشابه در سه ماهه سال قبل این تولیدات ۵۰ درصد رشد داشته که از همه همکاران در همه بخش‌های مجموعه قدردانی می‌کنم.

مدیر امور معدن مجتمع مس سرچشمه رفسنجان افزود: در مجموع تولید سه ماهه جاری نسبت به برنامه پیش‌بینی تولید به میزان ۳۲ میلیون و ۴۵۹ هزار و ۳۴۰ تن بود که با رشد ۲۳.۶ درصد روبه‌رو بوده‌ایم و این عملکرد نشانگر خودباوری، انسجام، یکپارچکی و استفاده از توانایی‌ها و بهره‌گیری از استاندارد‌های مدیریتی است.

منبع: خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)

عناوین برگزیده