تاریخ: ۰۷ تير ۱۴۰۲ ، ساعت ۲۳:۵۹
بازدید: ۹۴
کد خبر: ۳۰۸۵۹۶
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

تامین سرمایه فارکس

‌می‌متالز - بازار فارکس محیطی است که در آن معامله‌گران با پیش‌بینی تغییرات قیمت ارز به خریدوفروش یک جفت ارز (مثل دلار و یورو) اقدام می‌کنند تا از تغییرات قیمت سود ببرند.

به گزارش می‌متالز، بازار فارکس محیطی است که در آن معامله‌گران با پیش‌بینی تغییرات قیمت ارز به خریدوفروش یک جفت ارز (مثل دلار و یورو) اقدام می‌کنند تا از تغییرات قیمت سود ببرند. تریدر‌ها می‌توانند برای موسسات مالی معامله انجام دهند یا به‌صورت مستقل دست به فعالیت بزنند. برخی از افراد برای تامین سرمایه فارکس به شرکت تامین سرمایه مراجعه می‌کنند که برای ورود به بازار به آن نیاز دارند. آن‌ها برای کسب سود بیشتر باید داده‌های زیادی را بررسی و حرکت قیمت ارز را براساس تحلیل کمی و کیفی آن‌ها پیش‌بینی کنند.

بازار فارکس چیست؟

معاملات فارکس از طریق شبکه‌ای از کارگزاران، بانک‌ها و موسسات مالی انجام می‌شود. این نهاد‌ها نقش به‌سزایی در تسهیل فرایند خریدوفروش ارز ایفا می‌کنند. اکثریت قریب‌به‌اتفاق معاملات ارزی در بازار‌های موسوم به بازار خارج از بورس (OTC) رخ می‌دهد. بازار فارکس همه‌روزه به‌طور مداوم در نقاط مختلف جهان مشغول به فعالیت است.

اصول معامله در فارکس

تجارت فارکس که آن را به‌عنوان تجارت آزاد ارز نیز معرفی می‌کنند، فرایند خرید یک ارز و فروش هم‌زمان ارز دیگر با هدف کسب سود است. تراکنش‌های فارکس همیشه یک جفت ارز را در بر می‌گیرد و تنها با یک ارز واحد قابل‌انجام نیست. این معاملات را در بازار فارکس انجام می‌دهند که یکی از بزرگ‌ترین بازار‌های جهان به‌شمار می‌رود. کسب‌وکار‌های چندملیتی برای محافظت در برابر نوسانات نرخ ارز از این بازار استفاده می‌کنند تا از تغییرات شدید و غیرمنتظره در هزینه‌های تجاری خود جلوگیری کنند.

درک درست از نحوه عملکرد بازار فارکس قبل از شروع معامله بسیار اهمیت دارد. بازار‌های فارکس پرنوسان و بسیار غیرقابل پیش‌بینی هستند، بنابراین، ریسک زیادی در آن اتفاق می‌افتد و قبل از شروع معامله باید با اتخاذ راهبرد‌های مناسب، آماده ورود به این بازار بود. تامین سرمایه فارکس یکی دیگر از پیش‌نیاز‌های شروع فعالیت در این بازار است که اطلاعات جامعی از آن در سایت https://propiy.com وجود دارد.

تامین سرمایه فارکس

معامله‌گران می‌توانند برای تامین سرمایه ترید به‌روش‌های مختلفی متوسل شوند. توافق با معامله‌گران ثالث برای دریافت سرمایه اولیه یکی از روش‌های تامین سرمایه اولیه به‌شمار می‌آید. این روش همانند رجوع به شرکت‌های prop trading است. اما در این روش طرف حساب شما یک شخص خواهد بود نه یک شرکت پراپ تریدینگ.

همکاری با شرکت تامین سرمایه پراپی را باید یکی دیگر از روش‌های معقول تامین این سرمایه دانست. این شرکت، سرمایه موردنیاز را در اختیار تریدر‌ها قرار می‌دهند و در ازای آن از سود حاصل‌شده از انجام معاملات سود می‌برند. صندوق‌های تامین سرمایه متعددی در نقاط مختلف دنیا به تریدر‌های باتجربه خدمات مختلفی ارائه می‌دهند که تامین سرمایه فارکس جزیی از آن‌ها محسوب خواهد شد.

جمع‌بندی

سرمایه‌گذاران انفرادی برای بهبود وضعیت مالی خود در بازار فارکس به معامله‌گری می‌پردازند. برخی از این افراد برای ورود به بازار فارکس با مشکل تامین سرمایه مواجه هستند و برای حل این مشکل به شرکت‌های تامین سرمایه فارکس مراجعه می‌کنند. این شرکت‌ها سرمایه موردنیاز برای ورود به بازار و شروع معاملات را در اختیار معامله‌گران خود قرار می‌دهند.

منبع: نبض بازار

عناوین برگزیده